Ineens ben je alleen.. wat nu?

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Liekje22, 11 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liekje22

Liekje22 Actief lid

20 nov 2007
    181
    0
    0
    Mama
    haarlem
    Nou breekt echt mijn klomp. Aan mijn andere verhalen kunnen jullie lezen dat er een aantal dingen niet kloppen aan onze relatie. Staat nu ineens mijn schoonvader voor de deur en haalt al mijn vriend zijn spullen weg. Hij laat me dus nu gewoon keihard vallen. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, en wat me allemaal de wachten staat.

Ik dacht dat hij om me gaf, maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Hij laat me zo zitten. Ben nu al in mijn 7de maand, en eigenlijk is er nog maar weinig gereed voor de kleine die op komst is. En interesse heeft hij totaal niet. Ik weet nu echt niet meer wat ik moet doen... :(

2. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    probeer een gesprek met de vader aan te gaan.
    de kans is er natuurlijk dat hij dit weigert maar dan heb je dat teminste wel geprobeert, als je nu al in je 7de maand zit dan zulle de spulletjes toch wel moeten komen dus ook daar moet hij zijn verandwoordelijkheid voor dragen.

vind het echt klote voor je meis dat het nu weer zo moet gaan.
    maar ook alleen kan je het dat weet ik zeker! en denk maar zo, hij is je niet waard als hij jou zo behandeld!

Liefs Marije

3. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    jemig zeg:|

misschien dat je eens moet vragen wat hij nu verwacht en eigenlijk van je wilt...
    proberen te gaan praten

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.282
    36.147
    113
    Heb je ouders bij wie je terecht kunt? Of anders een goede vriendin? Ik zou in elk geval eerst met iemand anders gaan praten zodat je een beetje rustig kunt blijven en misschien dat zij je kunnen helpen. Want iemand die nu zo weggaat en niks van zich laat horen, daar heb je niks aan en kun je in elk geval niet op bouwen.

5. Liekje22

Liekje22 Actief lid

20 nov 2007
    181
    0
    0
    Mama
    haarlem
    Tja ik woon nog bij mijn ouders, en die vangen me goed op. Alleen op financieel gebied kunnen ze me helaas niet helpen, dus ik zal andere dingen moeten ondernemen. Toevallig was ik vandaag bij maatschappelijk werk, en die zei dat ik gewoon thuis kon blijven wonen, en dat er financiele zekerheid moet zijn. Dat valt nu allemaal ineens weg. Mijn ex zat gewoon in de auto, terwijl zijn vader spullen weg haalde. Ik weet niet waarom of wat er aan de hand is, maar een gesprek kan ik nu niet met hem aangaan. Ik had al zo'n voorgevoel dat dit eraan zat te komen, wat de afgelopen dagen waren er wat problemen ontstaan. En toch valt dit erg koud op je dak. Vanochtend zegt hij nog dat hij me niet laat vallen wat er ook gebeurt. En nu? Laat hij me ineens alleen.

6. rainbow1984

rainbow1984 Actief lid

2 mrt 2008
    383
    1
    0
    jammer dat ie niet volwassen en mans genoeg kon zijn om zélf de spullen op te halen en uitleg te geven.
    dus ja... what to do? niet achter hem aan lopen natuurlijk, want dit is echt een rotstreek om een zwangere vrouw zo te laten vallen... ten minste, iemand anders (zijn papa) dat te laten doen... laat hem maar naar jou komen, jij bent hem niks verschuldigd. richt je gewoon op jou en de kleine, maak een stappenplan voor de toekomst en werk eraan zou ik zeggen... het is zowieso altijd handig een plan B te hebben want veel mensen gaan er automatisch vanuit dat de partner er altijd is, terwijl dat niet zo is natuurlijk.... plan B is nooit weg.

7. Liekje22

Liekje22 Actief lid

20 nov 2007
    181
    0
    0
    Mama
    haarlem
    Ik heb ook besloten om niet achter hem aan te gaan en hem naar mij te laten komen of bellen of iets in die richting. Ik vind het ook erg laf.

Het geen dat me nu op de been houd, is het feit van de baby in mijn buik. Daar vecht ik voor en dat is voor mij nu nummer 1. Morgen ga ik met mijn vader achter de dingen aan die geregelt moeten worden, voor de komst van mijn kleintje.

Bedankt voor jullie ondersteunende woorden!

Deel Deze Pagina