Frustrerend.....2 dagen overtijd......

Discussion in 'Zwanger worden' started by Ikookvanjou, Feb 1, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Vanmiddag positief getest :) Morgen vroeg nog 1 voor de zekerheid.
    Jammer dat bij jou de :evil: zijn gearriveerd :(

2. MOHkimke

MOHkimke Lid

Oct 10, 2007
    50
    0
    0
    GENT
    blijkbaar kan je soms een paar maanden een normale cyclus hebben van 28dagen en kan ie erna weer een paar dagen verschillen.. Een vrouwenlichaam zit soms raar in elkaar :d

3. Ikookvanjou

Jan 26, 2009
    29
    0
    0
    Gimena:
    Zwaar ongi...lekkere krampen...Maar goed...gelukkig duurt dat maar een dag of 2.
    Volgend weekend zit ik in Barcelona, en volgens mij heb ik dan ook mijn eisprong...dat zou natuurlijk wel heel leuk zijn in het valentijnsweekend.

Hoe zat dat nou ook alweer, eisprong 12 dagen na 1e ongesteldheidsdag?

Saz: je bent gewoon zwanger! Dat je pas van het weekend weer gaat testen...Hoe kan je zo geduldig zijn...hahaha

Diana: Balen is dat he....denk je eindelijk eens overtijd te zijn....komt dat duiveltje weer...
    Waarom kunnen we nou alles regelen, behalve zwanger worden...:S

Rose: AAAAAHHHHHH er is er 1 zwanger hoera hoera....:)

Ladies...met welke ovulatietesten hebben jullie goede ervaringen?
    Ik had laatst die dipsticks van Sensitest....maar het bleef een vaag streepje..

Liefs

4. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,841
    177
    63
    @ Gimena, hmmm... alles gaat dus gewoon even helemaal K*T bij jou... dikke knuf!

@ Ikookvanjou, hahah, ja, ik hoop idd wel dat ik zwanger ben ja :D Moet zeggen, ik heb sinds zondag ineens onwijs last van m'n borsten, en vooral m'n tepels, en zit nu ff ontzettend misselijk te zijn hier.. En waar ik het geduld vandaan haal weet ik eigenlijk ook niet.. Misschien dat ik geen zin heb in weer zo'n bijna onzichtbaar streepje terwijl ik nu wel heel erg het gevoel heb dat het gewoon wél raak is. Ik weet t niet.. Maar m'n temp is en blijft best hoog sinds ik ben begonnen met tempen, maar dat zegt ook nie alles ;)

@ Rose, GEFELICITEERD! Geniet er van meis! Ik hoop dat ik je heel snel mag volgen met een posi test :D

@ dipsticks, Ik heb afgelopen maand ook een lading van die dingen gebruikt, maar bij mij gaven (en geven) ze alleen maar lichte lijntjes, iig geen dik posi zoals het hoort.. Maar ja, als ik m'n ei ineens veel later had.. Dan zou t best kunnen ;)

Liefs!

5. gimena

gimena Niet meer actief

6. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,841
    177
    63
    Meissie toch... Als je ff je hart moet luchten kun je me altijd een PB sturen hoor!

En is het misschien een idee voor jou en je vriend om er even een paar daagjes tussenuit te gaan? Even een andere omgeving en proberen je gedachten te verzetten?

Hoop echt heel erg voor je dat je je snel weer wat beter voelt en dat dingen weer goed gaan! En bovenal dat je snel weer een kleintje in je buik mag hebben, 9 maanden lang!

Knuff!

Share This Page