Ik ben net weer ongesteld geworden. Zit er ff helemaal doorheen. We zijn al vanaf augustus vorig jaar bezit, hebben het zaad van mijn man laten controleren was allemaal goed heb een hsg gehad in april was ook allemaal goed. Deze maand zelfs met proseed geprobeerd. En nog wil het niet lukken. Iedereen om ons heen raakt zwanger of is al bevallen en wij nog steeds niet. Is het ons dat niet een keer gegunt? Sorry voor mijn gezeur er zijn natuurlijk vrouwen hier die veel langer aan het proberen zijn. Maar zit er op het moment ff helemaal doorheen. Waarom lukt het nou niet.
Kan me voorstellen dat je er even flink van baalt. Hopelijk kunnen jullie ook snel vertellen dat je van een wondertje zwanger bent!!
Is inderdaad niet leuk Ik was al teleurgesteld dat ik in ronde 1 niet zwanger was... Maar hopen dat jullie snel zwanger zijn!! Volgende ronde misschien???
Erg frustrerend idd, hou de moed in, als jullie allebei gezond zijn,dan moet het gewoon lukken joh! Ik zal voor je duimen
Hey meid, het is idd heel vervelend dat het maar niet wil lukken, terwijl je voor je gevoel er alles aan doet. Ik ben vandaag ook weer ongi geworden en was al 2 dagen depri ( ik wist dat ik ongi ging worden temp was gedaald en nega test). Nu probeer ik toch weer moed te verzamelen en er weer voor te gaan, het is nou eenmaal niet anders. En het is heel makkelijk gezegd maar probeer ook te genieten van andere dingen in het leven en dan komt het vast goed. Een vriendin van mij heeft er 2 jaar over gedaan om zwanger te raken en mijn moeder zelfs 3 jaar en toch zijn ze spontaan (zonder mmm) zwanger geraakt. Hopelijk heb je snel een positieve test en tot die tijd probeer van je leven te genieten, alles komt zoals het komt. Succes!!
Meisje, een hele dikke knuffel voor jou!!!! Helaas herken ik je gevoel. Ik ben dan wel al gezegend met een zoontje, maar daar hebben we 17 maanden over gedaan. Nu inmiddels alweer in ronde 12 beland en nu begint uit het niks mijn cyclus ook nog eens onregelmatig te worden. Vorige maand 4 dagen overtijd.......klein beetje hoop.......om vervolgend neergeknald te worden door bloed...... Nu deze maand ei opeens 2 dagen vroeger (echt nog nerver nooit niet gehad). Dat in combinatie met een overvolle agenda en denken dat ik nog tijd had, is deze maand dus al verloren voor die is begonnen.....Nu nog een week wachten en dan maar weer naar ronde 13. Ik hoop echt met alles in me dat je heel snel zwanger mag worden (en blijven natuurlijk)!!!!!!
Natuurlijk is het frustrerend. Het maakt niet uit hoe lang je bezig bent, als de wens er is dan doet het pijn dat het elke keer maar weer niet gelukt is. Wij zijn zelf nu bijna 2 jaar bezig en hebben net vandaag de 3e IUI gehad. En ook om ons heen allemaal zwangeren en baby's.... Net als Minnie zegt: Probeer te genieten. Haal je energie uit de dingen die je wél blij maken. Liefs!
Je hoeft echt geen sorry te zeggen hoor, want af en toe mag je wel eens lekker zeuren!! Daar is dit forum toch voor Zo frustrerend als het niet wil lukken en je zo graag wil. Hier hetzelfde verhaal. Wij zijn ook al 8 maanden bezig en heb alweer het vermoeden dat er een menstruatie aan zit te komen.... Niet leuk!!
Allemaal hartstikke bedankt voor de lieve woorden en lieve reacties. Wij mogen ons ook gelukkig prijzen met een zoontje van 4 maar de wens voor een 2de is zoo groot. En zelfs me man is elke keer als ik ongi word zooo chagrijnig daar kan ik dus ook niet echt terecht met me gezeur. Krijg alleen maar knauwen als ik wat zeg. Het is gewoon frustrerend allemaal dat het niet lukt.
Ik voel je frustratie pop!! Ben ook sinds augustus vorig jaar bezig.. Hopelijk kunnen wij elkaar binnenkort feliciteren... Dikke knuffel..
Dank je meis. Erg is dat hè zolang wachten. Ik hoop idd dat we gauw zwanger mogen zijn. Ik ga het deze maand nog proberen met proseed, en als ik weer ongi word bel ik gewoon de gynaecoloog weer. Misschien een samenlevings test laten doen. Want volgens mij kom je niet in aanmerking voor Iui of zoiets omdat we in princiepe allebei gezond zijn. Toch?