Je kent het wel. Dat de weken na je eitje echt voorbij kruipen... Je het liefst echt twee weken een winterslaap wil houden. Bij elk pijntje wat je hebt denkt: zou het zo zijn? terwijl je stiekem wel weet dat je eitje nog niet eens ingenesteld kan zijn en je dus nog echt niets kan voelen Wie moet ook nog zoo lang wachten totdat je eindelijk officieel een streepje zou kunnen krijgen op je test en het eeecht nooit uit gaat houden tot je NOD? Kom hier dan gezellig bij me op het wachtbankje zitten, dan kletsen we er samen over
o zooooooooo herkenbaar.......gewoon al willen testen...denken van alles te voelen maar wetend van de afgelopen maandaen dat het niets hoef te betekenen...oo en wat duurt dat stomme wachten dan lang!!!
de voorbije maanden had ik dit niet, maar omdat ik vorige week zo slecht (misselijk) was heb ik nu ook die constante drang om te testen! Maar een goede raad... wacht zo lang mogelijk! Ik had vorige week een heel lichte positief en nu telkens negatief! Is wel moeilijk natuurlijk... succes!