Ik snap er echt niks meer van. Ik had afgelopen donderdag ongesteld moeten worden en ben het nu nog steeds niet. Ik heb zaterdag een test gedaan en die was negatief. Vanochtend heb ik weer getest en weer NEGATIEF. :thumbdown: Ik snap dat niet. Blijkbaar ben ik dan niet zwanger,maar waarom word ik dan niet gewoon ongesteld? Arrrg :x Ik zit trouwens in me 2e ronden. Kan het anders nog met ontpillen te maken hebben dat me lijf van slag is ofzo?
hoe lang ben je van de pil af want je kunt wel een half jaar ontpillen, zelf was ik al 2 jaar niet aan de pil en ik was 9 dagen overtijd dus ik ken je fustratie maar ik werd het wel helaas... maar geen bloed is moed.... dus kop op even doorbijten ik weeet hoe moelijk het is. Maar het kan ook zijn dat je te weinig HCG aanmaakt en dat je gewoon wat later positief teste ' hou ons op de hoogte ok? X Bride
ja dan zou het heel goed ontpillen kunnen zijn, maar ik heb bij mijn eerts een mentruatie gehad na het stoppen met de pil en was toen gelijk zwanger dus het kan allemaal en dat is nou zo frustrerend! maar ik leef met je mee, ik ken het als geen ander van afgelopen maand ik werd helaas toch met 9 dagen overtijd maar ik hoop voor jouw dat die rode duivels lekker 9 maand wegblijven en dat je snel positief teste
Als je kijkt naar mijn cyclus nahet stoppen met de pil werd die ook in het begin steeds langer. Je lichaam moet gewoon nog zijn draai vinden zeg maar. IK heb de 3de maand me gek getest haha, en toen was ik 2 weken over tijd. Uiteindelijk ewrd ik wel ongi. Ik zou gewoon even nog afwachten. Het is nu eenmaal zo dat niet iedereen een mooie cyclus van 28 dagen heeft... Succes!
heey meiden nou zoals jullie aan me banner kunnen zien ben ik ongesteld geworden. Helaas..maja had het wel een beetje verwacht na 2 negatieve testen. Ik weet alleen niet zo goed hoeveel dagen cyclus ik moet aan houden. Naarmaal heb ik 27 , 28 dagen en nu was het 34 moet ik dan van de langste uit gaan?
Hoi Sterr, Jammer van je ongi. Ik ben in het begin ook uitgegaan van de langste cyclus, zeker omdat het nu de tweede ronde is en je misschien nog moet ontpillen. Ik kan inmiddels schatten dat mijn eisprong tussen dag 16 en 20 is, maar dat kon ik ook pas na een paar cyclussen zeggen. Heel veel succes. Groetjes Franka
Ben ook gestopt in februari. Nu al een cyclus van 41 dagen.Veeeeel te lang en nog steeds niet ongi. Test helaas negatief..Werd ik maar ongi dan kan de volgende ronde beginnen. Succes allemaal !
Vooral in het begin kunnen je cyclussen nog erg wisselend zijn. Als je dan van je langste cyclus uitgaat heb je minder kans dat je te snel test. Succes en het kan idd zeer frustrerend zijn.
ja ik ga deze maand ook maar van een 34 dagen cylcus uit ik hoop alleen dat het dan wel een beetje klopt met me eisprong en anders gaan me ventjuh en ik gwn lekker om de dag klussen