Wel of niet vertellen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Robin77, 1 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Mijn vriend en ik willen heel graag een kindje en dus hebben we de pil laten staan. We hebben het er natuurlijk heel vaak over...máár ik vertel hem niet wat mijn vruchtbaarste dagen zijn. Ik denk nl dat de druk op hem dan alleen nog maar groter wordt. Hoe doen jullie dat?

2. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    daar zit wel een kern van waaheid in. Bij mijn vriend komt t namelijk ook wat "geforseerd" over... Juist in mijn vruchtbare dagen, wil ik natuurlijk klussen, en hij heeft soms t idee das hij nu moet presteren.....

succes ermee ;)

3. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Ik hoef het hem niet meer te vertellen. Inmiddels merkt hij het zelf en weer hij wanneer mijn vruchtbare dagen zijn.
    Veel succes.

Franka

4. monica v kaam

29 apr 2008
    55
    0
    0
    nagelstylisten
    oud-vossemeer
    haha ja mijn vriend zit zelf op de online klok te kijken en in mijn agenda hou ik het goed bij en daar kijkt hij altijd even in ...
    dus das wel lief ....vind ik hahaha
    groetjes ik zou het wel vertellen juist leuk toch...

5. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Ik denk dat het in dit geval niet handig is. Hij gaat daar zeg maar teveel over na denken ;)

6. monica v kaam

29 apr 2008
    55
    0
    0
    nagelstylisten
    oud-vossemeer
    je eigen vriend bedoel je ?

7. esther78

esther78 Bekend lid

23 nov 2007
    584
    0
    0
    randstad
    mijn vriend wil het graag weten omdat hij die kans niet voorbij wil laten gaan en heeft dus totaal nog geen prestatiedrang.
    maar nou zijn wij natuurlijk ook nog niet zo lang bezig.

8. monica v kaam

29 apr 2008
    55
    0
    0
    nagelstylisten
    oud-vossemeer
    mijn vriend precies het zelfde eshter ...
    zijn motto alle kans is er weer een meer haha veel sucess hey meis met zwanger raken

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    de mijne weet het wel
    maar het is niet nodig om ons ermee bezig te houden we hebben minimaal 3x sex in de week dus geen reden om erbij na te denken

10. monica v kaam

29 apr 2008
    55
    0
    0
    nagelstylisten
    oud-vossemeer
    ja bij ons hier precies het zelfde en rond mijn ei extra veel .groetsjes monica

11. Merijn

Merijn Niet meer actief

Die van mij weet hoe het ongeveer zit en wanneer ik ongeveer vruchtbaar ben. Maar ik weet zelf ook niet precies wanneer ik precies mijn eisprong heb. Doordat we er nog maar heel kort mee bezig zijn, doen we er beiden nogal luchtig over. Kan me voorstellen dat dat over een jaar wel anders zou zijn :)

12. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Ja kan me voorstellen dat je twijfelt om het te zeggen. Ik zeg het ook niet tegen hem. zeker als je net bezig bent met zwanger worden dan voelt het toch anders.
    Net wat MerleQ zegt..als je een jaar verder bent, kan ik me voorstellen dat je er dan wel anders mee bezig bent!

13. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    haha
    nou hier vraagt me vriend het altijd wanneer zijn je vruchtbare dagen... dan zeg ik ja ligt eraan hoelang me cyclus is ;) als hij normaal is dan en dan zeg ik het... en dan zegt hij okee...

kijk het lukt hier toch bijna altijd wel maar we klussen ook nog wel voor ons plezier en niet alleen omdat het moet.. en hij is er toch minder mee bezig dan ik zal maar zeggen.. hij vergeet het wanneer die vruchtbare dagen zijn ;)

hij heeft zo van we klussen en merken vanzelf of het raak is soms 1 keer per week en som elke dag ;) ligt er maar net aan hoeveel zin :)

14. sterr

sterr Actief lid

27 apr 2008
    213
    0
    0
    Als ik weet wanneer mijn vruchtbaarste dagen zijn zeg ik dat ook gwn tegen mijn vriend...
    Maar omdat me cylclus telkens weer anders is weet ik het ook niet meer zo goed dus we proberen gwn om de dag te klussen

15. sterr

sterr Actief lid

27 apr 2008
    213
    0
    0

Dat heeft mijn ventje dus ook!

Denk toch ook wel dat de meeste mannen er wel wat minder meer bezig zijn dan de vrouwen....toch

16. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ja volgens mij wel..
    kijk hij vind het super weet ik wel zeker ;)
    maar hij denkt er gewoon minder aan :p
    komt door dit forum ook zit je natuurlijk graag en dan ben je er weer mee bezig terwijl me vriend dan race spel aan het doen is ;)
    haha

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ikheb het mijn man nooit verteld. Zelf hield ik m'n vruchtbare dagen wel bij, maar wilde hem niet direct het gevoel geven dat het persé dan moest. Al denk ik dat hij wel goed aanvoelde dat het weer eens zover was.

18. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Dat is inderdaad ook wat ik bedoel. Wij hebben best wel vaak sex, maar denk dat het zo gedwongen word als ik hem ga vertellen wanneer ik vruchtbaar ben. Dus hou ik het heerlijk spontaan en vertel het niet ;)

19. veertje23

veertje23 Actief lid

2 mei 2007
    333
    0
    0
    Verzorgende
    Gelderland
    In het begin vertelde ik het ook niet gewoon alles lekker spontaan. Sinds we in de mmm zitten moet ik hem wel vertellen wanneer ik vruchtbaar ben niet altijd leuk maar goed we hebben er natuurlijk alles voor over.

Deel Deze Pagina