Mijn vader fiets dolgraag met onze zoon voorop, hij stopt overal en wijst alles aan en hebben gespekken samen. Hij is 2,5. Nu weeg hij 14 kilo. Mijn vader vind het niet leuk om met hem te fietsen achterop. Nu zoek ik een leuk alternatief.... Wie heeft een alternatief of weet er een en svp dan graag je ervaring erbij. thanks. gr brenda
Ik heb een zadeltje voor voorop. Deze gaat na de zomer op mijn fiets dan is mijn dochter 3 jaar. Vind het zelf namelijk ook niks aan met een kindje achterop.
Er zijn speciale kinderzadeltjes (met stepjes) voor op de stang van een herenfiets. Mijn vader had dit ook altijd voor zijn kleinkinderen. Vanaf een jaar of 2, 2,5 konden mijn neefjes en nichtjes daar prima ook en ze vonden het fantastisch!
Inderdaad, je hebt mini-zadels voor op de stang.. Maar ik moet zeggen dat ik blij was dat mijn jochie achterop zat met bijna 15 kg. Dat stuurt opeens een stuk fijner..
Ze zijn er dus zelfs voor op een damesfiets. Google op zadel kind stang dan krijg je een heleboel lionkes. Bijvoorbeeld deze: Zadel op stang - Kinderzitjes - Webshop - Witter Tweewielers & Zn