Vanaf maandag ga ik ovulatietesten doen. En als die positief is moet ik bellen en krijg ik een echo. Als die echo een groot follikel toont moet ik savonds pregnyl prikken. Verder doe ik alles in mn eigen cyclus. Hoe werkt dat dan? Na hoeveel dagen krijg ik mn cryo terug? En test je dan 14 dagen na terugplaatsing? Of op mn 26ste cyclus dag?
Je krijgt dus een cryo terugplaatsing in je eigen cyclus. De dag dat je je eisprong hebt moet je eigenlijk terug gaan naar de dag van de punctie. Als je embryo dag 3 na de punctie is ingevroren krijg je dus 3dgn na je ovulatie een embryo teruggeplaatst. Is het een dag 5 embryo dan op dag 5. Het embryo neemt eigenlijk de plek in van het gesprongen ei. De dag dat je mag testen hangt volgens mij een beetje van het ziekenhuis af. Hier is dat op 18dpo, dus 13Dagen na een dag5 terugplaatsing (of 15dgn na een dag 3 embryo). Hier meten ze dat altijd vanaf de terugplaatsing, nooit vanuit cyclusdagen.
Maar is dan de dag van het pregnyl zetten de dag van "punctie"? Of de dag erna? Hij is idd drie dagen na punctie ingevroren. Dus stel, ik heb dinsdag een positieve test, dan prik ik en krijg ik drie dagen daarna mn cryo terug?
Je ei springt 36 uur na de pregnyl. Dus als jij op dinsdagavond de pregnyl zet, dan is jouw eisprong op donderdagochtend. Jij hebt een cryo van 3 dagen oud in de vriezer, dan wordt die op zondag teruggeplaatst. Vrijdag is 1 dpo, zaterdag 2 dpo, zondag is 3 dpo.
Hey, veel succes, hier net mijn eerste cryo terugplaatsing gehad, het beleid hang veel van ziekenhuis tot ziekenhuis af. Hier 1 dag na eisprong langs geweest op controle, tozn gaven ze mij gelijk, eisprong geweest. embryo was een dag 5, dus 5 Dagen na eisprong een terugplaatsing gehad. Ik heb geen pregnyl, of utrogestan of iets moeten gebruiken...
Ik heb vorige week mijn eerste terugplaatsing gehad van een cryo die met 5 dagen de vriezer in is gegaan en bij mij werd deze 6 dagen na de pregnyl teruggeplaatst. 5 dagen na de pregnyl startten ze met ontdooien en omdat daarna het delen weer voortzet was het embryootje 6 dagen oud op de dag van terugplaatsing (een beginnende blasto). Dit was in het VU. Ik mag 18 dagen na de pregnyl testen, dus 12 dagen na de terugplaatsing.
Wat lief van je! Helaas vandaag eerste tekenen van menstruatie waargenomen . Gelukkig nog 10 eskimootjes in de vriezer, maar je hoop vestig je toch om het frummeltje dat op het moment in je buik zit.