pco en puregon

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door natascha01, 12 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    Hallo lieve meiden,

Ik heb een jaar clomid gebruikt tot 150mg, toen werd ik resistent :x dus vandaag uitleg gehad over spuiten van puregon waar ik komende week mee moet starten. Aangezien ik pco heb zijn ze wat verzichtiger en krijg ik meer controles ivm grotere kans op overstimulatie ;)
    Ik zou graag de ervaringen horen van andere meiden hoe dit bij hen is verlopen en of het instellen met de eenheden vlot is verlopen.

lieve groetjes
    natascha

2. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    Ik mag vandaag met ronde 2 starten. De eerste ronde met puregon had ik last van overstimulatie (12 eitjes).....Die is dus ook afgebroken en moest direct beginnen met Duphaston.
    Vandaag beginnen met 75IE en volgende vrijdag de eerste FM. Ik wordt nu extra in de gaten gehouden ivm overstimulatie.

3. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Ik ben in september begonnen met puregon, helaas was deze eerste ronde niet goed verlopen en hebben ze me te snel de pregnyl gegeven. Er zat dus geen goed ei en werd 2 weken later niet ongesteld en ook niet zwanger, dus moest ik weer aan de provera :x(laatste 3 keer ook al gehad). Nu ben ik bezig met de 2de ronde, op cd 11 had ik een follikel van 12 mm, maar deze was vanmorgen (cd 14) nog niet doorgegroeid, nu dus ophoging van 50IE naar 75IE.

Ben overigens ook al 1,5 jaar bezig. Eerst 5 maanden clomid in verschillende doses, toen zwanger maar helaas een vroege MK. Daarna spontaan weer zwanger maar helaas na 8 weken weer een MK. Daarna hebben ze mij maar een beetje aan laten modderen :(, waarna ik in april dit jaar weer mocht beginnen met clomid. 3x 100 mg heb ik gehad daarna werd ik er resistent voor.

Hopelijk ben je ook snel zwanger met de puregon..

Liefs Jojoba

Deel Deze Pagina