Na 2 jaar en 4 maanden hebben we afgelopen zondag onze eerste IUI gehad maar bij manlief waren er helaas wel 0,2 miljoen zaadcellen! En ik vroeg me af hoeveel % van jullie wel succes hadden met IUI? Misschien hele rare vraag hoor, maar ik wil heel graag succesverhalen horen!! Xx
Geen succesverhaal helaas. Waarom hebben ze bij jullie voor IUI gekozen? Onder de 1 mljn zaadcellen heeft iui geen nut en is het eigenlijk verspilde tijd, sorry. Onmogelijk is het niet om dan zwanger te raken maar de kans is wel nihil, al snap ik dat je dat eigenlijk niet wil horen. Heb de ervaring zelf en had achteraf graag gehad dat we meteen met ICSI waren begonnen. Dan waren me veel teleurstellingen en verspilling van tijd en energie bespaard gebleven. Succes en sterkte meis!
Ja, het is wel zo wat jij zei maar ze wilde het bij ons toch proberen maar gelukkig, het is ook zometeen de laatste IUI poging voor ons hihi
Dan gaan jullie door voor ICSI neem ik aan? Heel veel succes, en dat jullie wens snel in vervulling mag gaan!
Eerste IUI hadden wij 2miljoen zaadjes & gisteren bij de tweede IUI helaas maar 0,33miljoen zaadjes. Er is ons dan ook geadviseerd over te stappen naar IVF. IUI heeft áltijd nut hoor @crienatje , maar onder de 1miljoen wordt de kans idd wel te klein.. Toch heel fijn dat ze wel hebben geinsimineerd @Pitaa91 ! Daar was ik gisteren ook erg blij mee. De arts zei mij ook; het is zeker niet onmogelijk, er zijn er al meer zwanger geraakt met zo'n laag aantal. Maar ideaal is het idd niet.