pregnyl en testen? Licht positief

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Melinda28, 8 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melinda28

Melinda28 Lid

21 okt 2014
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik zit nu 8 dagen na de pregnyl 5000. Heb vanochtend een testje gedaan van de predictor en kreeg een licht positieve test.

Zou dit nog van de pregnyl kunnen zijn. Ik zelf twijfel en wil niet zomaar met positief nieuws komen en dan later is dit weer negatief.

Dit is mijn 6de iui en laatste iui vandaar dat ik zo vroeg testte. Ik ga zoiezo nog een testje over 2 dagen doen maar reacties zijn zeer welkom en misschien ook ervaringen?

2. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    8d na pregnyl is meestal nog te snel. En dan zit je ongeveer op 6/7 dpo en dat is ook nog (veel) te vroeg om te kunnen testen. Dan begint pas net de innesteling.

Maar los vd pregnyl is de predictor een niet heel betrouwbaar merk. Ik zou nog zeker 2-4 dagen wachten met testen.

3. Kniekie

Kniekie Actief lid

26 okt 2014
    379
    62
    28
    NULL
    Utrecht e.o.
    8 dagen na de Pregnyl geeft helaas nog een vals positieve test. Hoeveel eenheden heb je gespoten? 5000 eenheden is na ongeveer 10 dagen uit je lichaam, 10.000 eenheden na 12 dagen.
    Nog even afwachten dus, hoop op het beste voor je!

4. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb op dag 8 en 9 nog positief getest met pregnyl.
    De dag erna ging ik menstrueren dus was echt nog van Pregnyl en was geen tuurstreepje.

Ik zou om de dag doortesten tot het streepje verdwijnt en daarna hopelijk oploopt of tot het streepje oploopt zonder dat het verdwijnt.

Dit zou ik inderdaad niet als positief rekenen.

5. Melinda28

Melinda28 Lid

21 okt 2014
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    dankjewel voor de reacties,

klopt is wel wat vroeg ja. Heb dit weleens eerder gedaan een vroege test en was toen negatief. Maar doe er over een paar dagen nog 1.

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.997
    15.618
    113
    Nabij Utrecht
    Als je 8 dagen na de pregnyl zit, ben je dus pas 6 dpo.
    Vaak nestelt het eitje zich nu pas in.
    Ik zou dus zeggen dat het een vals positieve test is helaas.
    Probeer nog even 4 dagen te wachten, dan zit je op 10 dpo (wat ook nog wel vroeg is, maar acceptabel).

Ook is predictor niet betrouwbaar dus zou zeker voor een ander merk gaan over 4 dagen.

7. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    In mijn ervaring is dat veel te snel. Ik testte vaak na dag 10,11 en 12 pregnyl , streepje was eerst weg en daarna terug.

En idd die testen zijn nogal onbetrouwbaar , ik raad je Kruidvat 2 voor 5 euro aan.

8. Melinda28

Melinda28 Lid

21 okt 2014
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewelll,

Nou ga over paar daagjes nog eens testen en dan met die van de kruitvat.

9. izzy1974

izzy1974 Actief lid

5 nov 2014
    127
    0
    16
    hoi

ik heb gister op dag 11 van de pregnyl een ovulatietest gedaan. (heb geen zwangerschapstesten in huis) die gaf een roze streepje aan.
    ik weet dat je niet met ovulatietesten moet kijken of je pregnyl uit je lichaam is, maar normaal zijn ze Onno wit tot de eisprong.
    de afgelopen twee keer heb ik pregnyl gebruikt van daar dat ik nog testen over had.
    de vorige ronden op dag 11 na de eisprong ongesteld geworden.
    maar tot nu toe niks op dag 11, nu nog drie dagen geduld hebben eigenlijk 5 dagen, van de kliniek mag ik pas 13 februari testen.
    deze keer geen last of symptomen gehad van de pregnyl

(mijn banner klopt niet )

10. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Mij werd met 5000 pregnyl t advies gegeven om pas bij dag 14 na t zetten te testen. Dit om zeker te weten dat t uit je lichaam is. Ik weet dat ieder ziekenhuis daar ander advies in geeft 😉. Ik testte zelf iedere keer al op dag 12 en bleef dan doortesten. Bij de laatste keer liepen de testen ook mooi op, de keer ervoor ook wel, maar dat werd toch helaas een mk. Bij beide keren moest ik bv, als dag 14 een positieve test was, het zh bellen voor bloedtesten.
    Heel veel succes! Ik zou zeker nog een paar dagen wachten met testen en hoop voor je dat ze dan ook positief zijn.

11. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Pregnyl is idd nog niet uit je lijf. Ik heb de eerste cyclus na pregnyl getest tot de streep weg was en dit was na 11 dagen.
    De halfwaarde tijd is namelijk niet bij iedereen precies hetzelfde.

Idd slim om een andere test te gaan kopen dan predictor. Ik gebruik zelf die van sensitest, lekker goedkoop ;)

12. chantie07

chantie07 Actief lid

29 jan 2013
    390
    3
    18
    Ik werk
    Ik heb 12 dagen na pregnyl 10.000
    Positief getest
    Dus 11 dagen na me punctie
    En 8 dagen na me tp
    Officieel mog ik pas 14 dagen na tp testen

13. Melinda28

Melinda28 Lid

21 okt 2014
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai chantie,

Gefeliciteerd met je zwangerschap zie je banner. Ohh jij had 10000, ik zelf heb de 5000 geprikt. Ben blij toch wel wat positiefs te horen ook al weet ik dat ik super vroeg heb getest.
    nou ik ga morgen nog maar eens een testje halen en over 2 dagen nog maar een testen.

14. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    8 dagen is echt te snel, ook na pregnyl 5000... Het middel gaat grofweg elke dag door de helft je lijf uit. Dus 10.000 is dan maar 1 dag langer in je lijf. Als je het echt zeker wil weten zou ik zeker nog wachten tot dag 12... Hoe moeilijk het ook is.

15. Melinda28

Melinda28 Lid

21 okt 2014
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi madelein,

Ga ik ook echt doen hoor. Gew wachten weet dat het te vroeg was maar wilde gewoon even weten hoe andere er over dachten.

Over paar daagjes doe ik er nog 1.

16. chantie07

chantie07 Actief lid

29 jan 2013
    390
    3
    18
    Ik werk
    Het ziekenhuis zij dat het mogelijk was
    Hij was bij mij oplopend
    Zie me album foto's van de testen

Melinda heb je ondertussen al nieuwe test gedaan

17. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Beste Chantie, niet alle lichamen zijn hetzelfde. En het kan dat het bij jou er al uit was. Het kan ook dat je een restje pregnyl had en dat dat daar je nieuwe hCG bij is gekomen. Dat zul je nooit zeker weten. Maar bij andere dames is het wel zo veilig om van de gemiddelden uit te gaan en niet van een uitzondering zoals jijzelf ;)

18. chantie07

chantie07 Actief lid

29 jan 2013
    390
    3
    18
    Ik werk
    Je kan me overal wel in de reden blijven vallen
    Blijkbaar omdat je niets beters te doen heb

Maar mijn heb je niet horen zeggen dat dan zo is
    Ik zeg alleen dat er een kans dan is dat het wel zo is
    En leg alleen het verhaal van mij uit meer niet
    Bedoel er verder niets mee...
    Indd zou ook nooit te weten komen..
    Weet me schoonzus exact het zelfde had
    En had ziekenhuis gebeld en die zijden als je 3 testen positief heb op verschillende dagen inclusief clearblue dam ben je gewoon hartstikke zwanger

19. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Chantie je bent niet een uitzondering hoor. Bij mij is de pregnyl ook erg snel uit mijn lichaam. (Ik krijg de 5000).
    Ik teste een week na de tp positief op een zwangerschap.

20. Melinda28

Melinda28 Lid

21 okt 2014
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai chantie,

Ja heb nog getest. Ik stuur ff een bijlage erbij dan zie je het ff. Hmm die eerste is wel helemaal uitgedroogd hoor dat was de eerste. En die onderste is van vanochtend.

Ga over 2 dagen nog een testje wagen.

En heb even gespiekt bij jou foto's en idd werd steeds donkerder:p

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,6 KB
      Weergaven:
      31

Deel Deze Pagina