huh hoe kan dat nou?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door proudmommy2, 27 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. proudmommy2

26 sep 2011
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    vanaf 16 sept verloor ik wat bloed en op 19 sept brak de menstruatie echt door. Afgelopen vrijdag was de menstruatie over. Gisteren had ik een ovulatie test gedaan van kruitvat en vond hem aardig positief. na mijn idee waren de streepjes bijden even donker. dus vandaag weer getest en weer bijden even donker. meteen maar een digitale ovulatie test gehaald en er kwam een smily. hoe kan dat nu zo snel al naar mijn menstruatie. ik zou toch pas mn ovulatie moeten hebben op 1 - 3 oktober? weet iemand hoe dit kan? en of het wel kan?

2. fruitig

fruitig Actief lid

15 sep 2011
    139
    0
    0
    ik schreef laatst dat ik ovutesten van kruidvat had gehaald, maar iemand reageerde daar toen op dat die dingen niet betrouwbaar zouden zijn, zelfs met alleen water erop zouden ze al hoog uitslaan. Maar je hebt ook een digi geprobeerd zeg je, dan weet ik het helaas ff niet.... :(

3. lean

lean Lid

29 aug 2011
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    En n zwangerschapstest..? Begreep dat ovulatietesten ook reageren op hcg... wie weet...?

4. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Ik zou een zw testje doen.
    Ik dacht mijn menstruatie ook gehad te hebben en toen ik weer begon met ovutestjes was deze meteen knalposi, terwijl dat bij mij meestal vrij laat in de cyclus was. Een zwtest gedaan en ja hoor, ik was zwanger (en nog steeds:D)

Succes!!

5. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Ik zou ook een ZW-test doen. Mijn ovutesten sloegen ook ineens knal uit en ik was ook zwanger

6. proudmommy2

26 sep 2011
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik dacht idd dat ik vorige maand zwanger was. de test was eerst positief en een half uur later was dezelfde tes geen streep meer te zien. ook via de huisarts in het lab een bloedtest gedaan en bleek niet zwanger. ben echt erg ongesteld geweest incl stolsels (sorry voor de details) zwangerschap lijkt me heel klein nu.
    maar het kan toch niet dat je zo snel na je menstruatie alweer een ovulatie hebt? Ik moest dan tog rekenen van de 19de ipl van de 16de omdat het de 19de pas echt doorbrak?
    misschien toch maar een testje doen voor de zekerheid...

7. flowerpower

flowerpower Bekend lid

7 feb 2011
    557
    0
    16
    eerste dag menstruatie is eeste dag helderrood bloedverlies.
    mss toch even zwangerschapstestje doen voor de zekerheid?
    en het kan ook een vroege eisprong zijn!

8. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Dit heb ik afgelopen cryo poging (IVF) exact hetzelfde gehad. Dag van NOD negatieve zwangerschapstest. Ben heel heftig ongesteld geweest, veel pijn, veel stolsels.

Week later begon ik weer wat bruinigheid te verliezen, hoe kan dat nou? Ik een CB digitaal zwangerschapstest gedaan ZWANGER!

Waaaatttt???? Maar ik verloor bruin en dacht dat zit niet goed. Later bloedgeprikt in zkh en ja hoor was zwanger. Helaas is het fout gegaan, het was alweer op gang aan het komen om het restant eruiit te krijgen.

Het embryo heeft dus na mijn menstruatie nog HCG aangemaakt, dus het zou best kunnen dat je een vmk hebt, wat ik niet hoop.

Doe eens een test (en niet de KV 2 voor 5 euro, want die test bij een HCG waarde van 8 al positef bij mij hahahah) en van 22 knal positief, terwijl het niet goed was.

Succes meis!

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

Verschilt van vrouw tot vrouw op welk moment in je cyclus je eisprong is en kan dus zeker hoor :)
    Goed dus dat je ovutesten gebruikt, anders had je 'm gemist ;)

Zwangerschapstesten kunnen overigens ook uitslaan op het LH-hormoon, weet ik uit ervaring en werd door mijn gyn vanochtend nog eens bevestigd, dus als je nu een zw-test doet die positief uitslaat, weet je nog steeds weinig.... ;)
    Ik zou uitgaan van een ei gewoon dus :)

10. proudmommy2

26 sep 2011
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou dat wordt vanaaf dus even klussuh!!! en dan wacht ik nog even met de zw test.
    Maar dan kan ik dus ook al eerder testen als ik niet ongi wordt komende maand

11. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Het kan wel, maar als je een vmk hebt gehad, zal je bms (baarmoederslijmvlies) waarschijnlijk niet direct wer goed opbouwen.

Het is zelfs zo, hij heeft zeker 2 weken de tijd nodig goed op te bouwen, dus rgoeit met je eitje mee. Als je eitje te snel groeit, dan zit er weleens kans in dat je bms niet goed is meegegroeid, maar klussen kan altijd ;).

Weet dit van mijn vmk's hoor.... Loop onder behandeling dus heb metingen voor het bms en eitjes. Gewoon klussen dus ;). Wie niet waagt, wie niet wint.

12. raspberry

raspberry Niet meer actief

Er zijn ook een heleboel vrouwen die in de eerste ronde na miskraam direct weer zwanger worden en die zwangerschap wel uitdragen. Dat je direct dus weer zwanger wordt, zegt niets over de vraag of je BMS wel of niet goed opbouwt....
    Verschilt per vrouw gewoon....

13. Jantine

Jantine Bekend lid

8 mei 2011
    683
    2
    18
    NULL
    Ik heb hetzelfde gehad als Babii. Direct na ongi weer bruinverlies en zwanger. Twee keer. Twee keer helaas ook mis gegaan, maar toch te horen gekregen dat dat niet per sé hoeft.

14. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    als je 19 september begonnen bent zit je vandaag op dag 9. had je dus 8 en 9 een posi ovu test. stel je ei spring morgen dus dag 10 dan heb je een cyclus van 24 dagen, heb ik vroeger ook welleens gehad. opzich niet heel vreemd..

15. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    en als 16 september al rood was.. kan dat ook eventueel dag 1 zijn.. dan zit je dag 12 nu.. lijkt mij ook prima ;)

16. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    hoe lang is je cyclus?

17. proudmommy2

26 sep 2011
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn cyclus is normaal altijd rond de 28 dagen. soms een dag eerder of een dag later. heel regelmatig dus. Ik heb vorige maand ook geen miskraam gehad hoor denk ik. bloedtest was ook negatief. we wachten het rustig af..

18. proudmommy2

26 sep 2011
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    vandaag weer een ovulatietest gedaan en deze was negatief, gaf geen smily. dus mijn 2 vruchtbare dagen waren de afgelopen 2 dagen. vandaag heb ik wat buikpijn soort menstruatie pijn maar dan veel lichter. is dan nu al mijn eisprong? vind het allemaal wel spannend.

Deel Deze Pagina