Welk vakantiepark in Nederland/Belgie?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door iMoeder, 13 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Welk vakantiepark is nou echt leuk in Nederland of België, voor kinderen? Ik ga voor het eerst alleen met de kinderen op vakantie en wil graag naar een leuk park met huisjes (ben geen tent mens en heb er ook geen). Ik wil vooral een plek waar de kinderen heerlijk kunnen spelen, met veel speelgelegenheid en evt dieren.

Mag van Landal of Centerparcs zijn, maar ook gewoon een camping. Ik houd niet van megacampings met veel drukte, lawaai en van die sjonnies met vaste staanplaatsen die een hele tuin aangelegd hebben. Maar ook geen kleinschalige kamperen bij de boer hyper biologische toestanden waar je 10 minuten mag douchen en alleen bejaarden en kinderloze 40-ers zitten. :)

Ik ben al een tijd aan het zoeken maar ik raak zo overweldigd door alle keuzes steeds.

2. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Landal Rabbit Hill en Landal Coldenhove vinden wij zelf echt top voor kinderen. Grote indoor play speeltuin. Maar ook buiten genoeg speelgelegenheden. Rabbit Hill heeft ook nog een buitenzwembad.
    De binnenzwembaden zijn geen zgnmd zwemparadijs, maar echt netjes, en heerlijk om te zwemmen.

Het Marveld in Groenlo. Erg leuk binnenzwembad, maar ook het buitenzwembad is bij mooi weer geweldig!
    Ook hier overal speelgelegenheid!

3. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    In Belgie vinden wij Centerparcs Vossemeren erg leuk.

In Nederland Marveld Groenlo - Landal Land van Bartje - Centerparcs het Meerdal

4. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.498
    4.338
    113
    Vrouw
    Ook gelet op de leeftijd van je kinderen, denk ik dat CenterParcs top is voor je. Zelf vind ik Het Meerdal echt super, maar Kempervenne en Heiderbos zijn ook echt leuk.
    Wij gaan zelf nog regelmatig naar Het Vennebos (Landal) maar dat is meer geschikt voor kleinere kindjes vind ik.
    Beekse Bergen is ook erg leuk, in combinatie met Speelland en de dierentuin, maar wij hebben zelf een caravan en de velden zijn erg leuk (ruim en gezellig) maar de huisjes zou ik niet zo snel kiezen daar, liggen redelijk donker tussen de bomen. Misschien die verhuurtenten?
    Het kinderentertainment is er ook leuk en opgedeeld in leeftijden, maar wel alleen in de vakanties hoor.

Je wil het leuk hebben met een 'groot' kind en 'kleinere' kindjes, ik hoor vaak (om mij heen) dat dat best moeilijk is.

5. Fabienne12

2 okt 2014
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zeg (net als in andere topics sorry) opnieuw hof van saksen, zeker als je oudere en jongere kindjes hebt, is wel wat duurder, maar vermaken zich wel super

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hof van Saksen is inderdaad erg leuk voor alle leeftijden en allemaal erg netjes. Maar volgens mij zijn ervoor genoeg centerparcs parken waar ook van alles te doen is. Alleen is hof van Saksen echt heel netjes allemaal (ook de huisjes) en ik weet niet hoe dat bij centerparcs is.

7. mol81

mol81 Niet meer actief

Met stip op 1 en andere parken ver achter zich latend: Hof van Saksen! Wij zijn er nu en het is werkelijk luxe en een kinderparadijs! Je hoeft het park niet af. Super!

8. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Bedankt dames ik ga alle suggesties eens bekijken.

Landal rabbithil had ik al bekeken trouwens. Maar die huisjes zien er wat oud uit?

9. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.498
    4.338
    113
    Vrouw
    De huisjes van Rabbit Hill vond ik van binnen erg mooi. Maar het zwembad is niet zoveel, gewoon een zwembad met geen extra leuke dingen.
    Mooie overdekte speeltuin, maar niets voor jouw grote kind.

10. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.615
    1.155
    113
    ik vind het meerdal van cp erg mooi! heel mooi zwembad waar mijn 3 jarige van bijna alle glijbanen af kan!
    in de market dome is een mooi klim geval voor kinderen waar je zelf mooi bij kan zitten.

11. nicole90

nicole90 Lid

22 dec 2014
    37
    0
    0
  12. Marloes01

Marloes01 Lid

12 mrt 2015
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gaan de laatste jaren naar Beerze Bulten, echt heel erg gaaf voor kinderen! Ze hebben er onder andere Bungalows en Lodges (Yoepie Lodges). Vooral die laatste is heel erg leuk en liggen mooi centraal op het park, tussen de speeltuintjes.

Op Beerze Bulten is ook heel erg veel te doen zoals een overdekt speelparadijs, binnen en buitenbaden en hele leuke animatie met theatershows!

Beerze Bulten Camping & Vakantiepark ***** | Beerze Bulten

13. muis26

muis26 Fanatiek lid

Wij zijn nu 3 keer naar buitenhof de Leistert geweest in Limburg...
    Het fijne is dat ze kinderboerderijen hebben met een ONTZETTENDE grote geheel afgezette tuin, waar je kleinste lekker kan spelen zonder dat je er elke keer achter aan hoeft te rennen.
    Veel speeltuintjes, een binnen EN buiten zwembad met glijbanen. een indoor plaza met een groot speeltoestel, bowlingbaan, restaurant, snackbar...en kinderanimatie.

Vakantiepark Recreatiepark Buitenhof de Leistert***** in Roggel / Neer (Gem. Leudal) Nederland reviews 8.7 | Zoover

http://nl.zooverresources.com/images/E375269L1B2131190D0W900H675/Bungalow-type-13L.jpg

wij vonden het heerlijk.

14. muis26

muis26 Fanatiek lid

Oja en wasmachine met droger functie aanwezig in huisje, en een bolderwagen (wel in de kinderboerderij)

15. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.309
    36.175
    113
    Mooi Zutendaal in Belgie, grote aanrader. Super luxe huisjes zijn erbij, niet te groot en niet te klein. Binnen en buiten zwembad, overdekte speeltuin en een heel grote speeltuin buiten.

16. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ja was het leuk? Jullie zijn er afgelopen zomer geweest toch? Is nu van landal.

17. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.309
    36.175
    113
    Oh nu van Landal? Ja, ik vond het erg leuk! Mooi park. Wil er nog wel eens weer heen.

18. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant

Deel Deze Pagina