meiden, ik baal zo ontzettend en zit er ook echt doorheen. Ik kan vanaf week 25 weken al niets ivm harde buiken. Nu moet ik zeggen dat die de laatste weken af nemen maar ik heb nu zon zeurende buikpijn over mijn hele buik. Het zijn geen krampen of wat dan ook maar een zwaar niet fijn gevoel. Het lijkt op bandenpijn maar dan wel wat erger en dan over mijn hele buik!! Wie herkent dit??? of zal het echt met de groei te maken hebben...
Is je buik er ook heel hard bij, plankhard wat niet afneemt tussendoor? Zoals bij een harde buik maar dan constant? Zo ja gelijk met je verliskundige contact opnemen. En zo ook bij bloedverlies.
nee dat is het gekke, ik heb er geen harde buik bij!!! Want dat weet ik wel wat dat is. Mag ook al vanaf 25 weken niet meer werken ivm harde buiken... dus dat is het niet. Maar ik hou het in de gaten!!! HooyoAasiya, las van jou dat je in het ziekenhuis ligt... heb het allemaal wel een beetje gevolgt!! hopelijk heb je snel je kleintje in je armen want voor jou is het ook geen makkelijke zwangerschap!!!
Dank je wel wat lief van je! Ja t is idd een zware zwangerschap. Voor jou ook naar dat je al zoveel thuis zit met harde buiken. Hou t wel goed in de gaten hoor, en luister naar je gevoel!