Full time kolven vanaf de geboorte.

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door paula1984, 10 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wolky84

    Wolky84 Bekend lid

    1 jan 2018
    630
    638
    93
    Vrouw
    Super knap dat je een dit avontuur gaat beginnen! Slim dat je een goede voorbereiding treft; ik zou willen dat ik überhaupt van fulltime kolven had gehoord voordat ik ermee te maken kreeg. Kolf zelf sinds 11 dagen fulltime (daarvoor via finger feeding) maar ga inmiddels ook afbouwen omdat ik het dus niet volhoudt. Het elke 3 uur kolven plus dan het voeden zelf vind ik erg zwaar, zeker op de dagen dat mijn man is werken. Ik leef van voeding naar voeding en aan veel anders kom ik niet toe. Als ik me had kunnen voorbereiden was het misschien anders gelopen. Dus met zo'n goede voorbereiding die je nu doet gaat het vast lukken! En anders zeker support zoeken; online en offline.

    Ik heb alleen voedingen uit de koelkast verwarmd en dan maar heel even. Zoon drinkt de melk op kamertemperatuur vanaf eerste moment. In de nachten is dat ideaal; de laatste kolf sessie opbrengst gaat mee naar de slaapkamer en daar kan ik dan tot de volgende ochtend 6.00 mee doen. Wat dat betreft hoop ik dat ik enige productie kan behouden zodat ik dit kan blijven doen.
     
  2. Wolky84

    Wolky84 Bekend lid

    1 jan 2018
    630
    638
    93
    Vrouw

Deel Deze Pagina