Hoi meiden, Even een vraagje ter herkenning. Als Naut 's nacht wakker wordt voor een voeding val ik altijd in slaap halverwege met als gevolg dat ik een uur later wakker wordt met een slapend mannetje naast me. Als ik hem vervolgens terug wil leggen wordt meneer wakker en wil hij wel weer drinken. Hij ligt dus het grootste gedeelte van de nacht op/naast me. Hebben jullie daar ook zo'n last van of ben ik de enige slaapkop Hij heeft trouwens ook nog totaal geen ritme hoor. vannacht wakker om 12, 2, 3.30 en toen had ik geen zin meer om er telkens uit te gaan dus heb ik hem bij ons laten slapen.
Nee hoor, zeker herkenbaar. Tijdens het voeden komt er een stofje vrij (geen idee hoe 't heet verder) waardoor je juist sneller in slaap valt, het is dus echt heel normaal. Ik had (en heb) 't ook heel vaak. Maar eigenlijk vond ik 't niet zo'n probleem. Als ik wakker werd en Milan lag lekker te slapen liet ik 'm gewoon liggen (met idd als gevolg dat 'ie de hele nacht bij ons in bed lag).
Oxytocine. Gooi daar een beetje postnatale vermoeidheid bij, en je hebt 's nachts een knusse slaperij Hier in het begin ook wel gehad hoor. Nu niet meer, maar dat is ook omdat ze nog maar 1 keer per nacht komt (soms 2). En wat ik ook had was zelf wakker worden, en dan schrikken: "waar is ze, ben ik op haar in slaap gevallen bij het voeden??? En dan lag ze heerlijk te ronken naast me in haar wiegje
Eigenlijk ben ik nog nooit in slaap gevallen, was er wel altijd bang voor en schrok ook vaak wakker en keek dan onder de dekens, terwijl ik de baby allang in bed had gelegd hahahahha
Echt in slaap vallen nee, maar ik zat er regelmatig tegen aan te hikken.... schrok dan ook altijd wakker. Maar inderdaad ik kan heerlijk slapen op die BV
hahha ik ben echt binnen no time weer in diepe slaap en laat zoonlief ook een snelle drinker zijn, dus vind het niet zo erg als hij komt.
In het begin ook regelmatig gehad en nu val ik ook altijd nog heel lekker weer in slaap na de voeding.
Het slaapt inderdaad heerlijk na bv geven. En daardoor slaapt dochterlief dus ook meestal bij ons in bed. Omdat ik altijd in slaap val tijdens het voeden. Ach ja, ik vind het wel gezellig haha!
Dat had ik ook, nu nog trouwens. Dan wordt ik wakker en denk ik waar is hij, en begin te zoeken in bed. Vriendlief wakker maken en vragen waar hij is en dan ligt hij allang weer in z'n bedje Ik viel meestal in slaap als ik liggend voedde. Heerlijk sliepen we dan met z'n 2en. Maar nu hij ouder is en maar 1 keer komt per nacht gaat hij na de voeding weer in z'n eigen bedje. Slaap ik ook wat beter
Ja, heel herkenbaar! Dat ik na een uurtje wakker word en geen idee heb hoeveel hij heeft gedronken. Als ik heel moe ben en het wil voorkomen moet ik zittend in plaats van liggend voeden. Ik slaap namelijk wel minder lekker met de kleine in bed en het licht aan!