Buik als trampoline...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Hotsiflots, 15 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    oooohhhh ik kan mijn kat wel achter het behang plakken op dit moment :x

Ik lag prins heerlijk op de bank op me rug,buikbloot ontspannen en mijn kat ''Boyka'' die lag op de rand boven mij..voel je hem al aankomen? juist meneer springt zo met zijn volle 4 kilo boven op mijn buik,om op de grond te komen,in plaats die over me heen springt maar neeee meneer moet effe mijn buik als trampoline gebruiken,sjonge die voelde ik effe...nou heb ik geen krampen hoor maar kan het kwaad? :(

Ik ben een enorme stresskip wat betreft miskramen,dit is mijn eerste zwangerschap en het is zo gewild dat ik ongelooflijk bang ben om het te verliezen,nou weet ik wel dat je niet zomaar een miskraam kan krijgen en vinden jullie dit waarschijnlijk een stomme actie om zenuwachtig van te worden maar mijn buik is off limits en heel gevoelig op dit moment,de kat sprong er op terwijl ik het niet verwachte, ik ben extreem voorzichtig met alles, zo bang ben ik..pfft word gek van mezelf

Ik moest het even van mij af schrijven :(

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nee, hoor, kan absoluut geen kwaad. Het vruchtje zit nog achter je schaambot op deze termijn.

En zelfs als je wel verder zou zijn kan het geen kwaad, dat vangt het vruchtwater dan weer op.

3. Draagmoeder1976

Draagmoeder1976 Niet meer actief

Rustig maar, je baby zit nog veilig achter je schaambot. Als je een miskraam krijgt, komt het niet door je kat.

4. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Ah dank jullie wel voor de snelle reacties,stelt me enorm gerust,want van dat achter het schaambot zitten wist ik niet!! en logisch eigenlijk ook van dat vruchtwater..

Ik moet nog veel leren,zo blij met dit forum <3

Bedankt meiden ga ik toch met een gerust hart naar bed

5. Draagmoeder1976

Draagmoeder1976 Niet meer actief

Deel Deze Pagina