Dit vroeg ik me net af... Ik heb net een restje (behoorlijke portie ) van het eten van gisteren opgewarmd als lunch. Ik bedacht me, dat ik in het verleden wel eens mensen heb horen zeggen: Je gaat toch niet twee keer warm eten? En nu vroeg ik me af, waarom eigenlijk niet? Twee keer per dag een broodmaaltijd eten is volgens mij wel typisch Nederlands. Er zijn zat andere culturen, waarbij 2x warm wordt gegeten. In Italië bijvoorbeeld. Ik wil dus niet weten, of jullie het wel of niet oké vinden, maar ik zou wel eens argumenten willen horen, waarom je beter niet 2x warm kunt eten.
Volgens mij is 2x warm eten beter dan broodmaaltijden, maar dat licht er natuurlijk wel aan wat je eet.
Nee dat doe ik nooit. Maar dan puur omdat ik warm eten niet de voorkeur geef over brood. Ik ben echt fan van brood dus daar doe ik mezelf een groter plezier mee
Ik kan geen argument bedenken. In veel landen is het heel normaal idd om twee keer warm te eten. Veel hotels serveren ook een warme lunch. Mij maakt het niet zoveel uit, vind brood ok. Maar ml kun je niet blijer maken dan met 2x per dag warm eten
Haha goeie vraag, weet ik eigenlijk ook niet, Hier idd ook 1x per dag warm. En verder brood/soep Vind het wel soms lastig te bedenken wat te eten als ik dat 2x moet bedenken wordt het lastiger haha!
Niets mis mee, lekker juist! Ik moet dat niet dagelijks doen, want dan groei ik dicht! Ik eet toch meer calorieën als ik warm eet.
Net nog spaghetti op en vanavond zal de bbq wel aangaan. Ik eet ook liever 2 keer warm, of 1 keer maaltijdsalade en 's avondshow warm. Ben geen fan van brood.
Wat eten jullie dan zoal? Ik ben ook geen fan van brood... 'S ochtends meestal verse broodjes en dan 's middags yoghurt of noodles (maar das dan weer niet zo gezond) dus ben wel benieuwd wat jullie dan 's middags warm eten en dan 's avonds? Soms eten we wel warm ls we wat later lunchen (buiten de deur) en dan eten we of 's avonds niks of bijv wat stokbrood met salades (toch weer dat brood ).
Wij eten soms twee keer warm, met name als mijn man thuis is. In Turkije wordt altijd twee keer warm gegeten. Ik maak niet echt een maaltijd maar meer soep, omelet, tosti, roerbakgroenten, zoiets. Sowieso altijd rauwkost erbij.
In de winter drinken wij zelfs soep als ontbijt! En een warme lunch vind ik ook heerlijk. Kook er niet speciaal voor maar ik warm vaak restjes op. Ben ook niet zo'n broodeter. En als ik warm overdag eet, zit ik s avonds sneller vol, dus ik denk niet dat het nou zoveel kwaad kan.
Ik eet meestal tussen de middag roerbak groente, of gebakken eitje (zonder brood dus). Vandaag yoghurt want ik vind het te warm om bij de pan te staan