Barbieroze huis voor kersverse ouders|Opmerkelijk| Telegraaf.nl hmmmm ... kweet ut niet. Ik zou er persoonlijk niet blij van worden als onze vrienden dit hadden verzonnen ...Dan hadden ze iig ook zelf de kosten van de schilder mogen betalen om het huis weer wit te krijgen ...
Ik vond het wel grappig. De ouders vonden het in dit geval ook niet erg. De vriendengroep snappen deze grappen onderling wel. Zou wat zijn als ze een tweeling hadden gekregen een jongen een meisje helft roze helft blauw haha
Beetje leven in het leven vind het wel een ludieke actie. En er zijn altijd azijn zeikers ook daar weer. Kijk dat het weer wit moet oke maar om dan te gaan klagen bij de gemeente. staat trouwens wel grappig in het straatbeeld.
Nou ja ... als dat hier zou gebeuren zou ik niet zo snel gaan klagen bij de gemeente, maar blij zou ik er ook niet mee zijn. Dan maar een azijnzeiker hoor. En dat huis bekijkend zitten ze redelijk in een stadsbepalende gezicht-straat ... Buiten dat wordt je toch gewoon op kosten gejaagd? Nu hebben de ouders zelf de schilder gebeld, maar dat is echt geen goedkoop grapje. Maar goed, ik had hier ook strenge instructies achtergelaten dat dat soort gein niet gewaardeerd zou worden.
Ik vond het wel een leuke grap. De ouders hadden natuurlijk nooit verwacht dat ze dit echt zouden doen.
Het is heel strak en netjes gedaan, laten doen door een schilder, en het ziet er nog tof uit ook, dus ik zeg: topactie. Ik vind het echt overdreven dat iemand er over is komen zeuren, beetje leven in het straatbeeld..! Ik snap wel dat het uiteindelijk weer 'gewoon' wit geschilderd is, maar ik vond dat roze echt niet gek staan haha, goede actie dus!
Ik zou er ook niet echt om kunnen lachen. Denk dat het wel een dikke duizend euro kost om te herstellen.
Wie weet wat zij in hun plaats al bij anderen hebben uitgespookt. Zo te lezen is het in die vriendengroep normaal om bij geboorte iets ludieks te doen. Ik heb niks met dat soort acties, maar als buitenstaander zie ik de lol wel. Bij mij zouden ze dat nooit moeten doen. Maar dat geldt ook voor het huis versieren bij trouwerij, een vrijgezellenfeest of een babyshower organiseren enz. Ik hou daar gewoon niet van.
Nou, inderdaad! Hier in de wijk hebben we ook een straat met huizen in een roze-tint. Niet zo roze als dit huis is (of was..), maar ik vind die huizen ook zó mooi. Ik vind hierover klagen ook echt heel sneu. En ongelukken omdat mensen teveel naar het huis keken? Dan moeten mensen zich ook maar aan bepaalde kledingvoorschriften gaan houden, want straks kijkt er iemand te lang naar hun unieke creatie en dan gebeuren er ongelukken. En kermisvervoer over de snelweg? Nee, uit den boze, want dat trekt je ogen! Ik kan me echt niet voorstellen dat je van een roze muur zó onder de indruk bent, dat je vergeet dat je aan het autorijden bent en op de weg moet letten
hihihi ja als je weet dat het in je vriendengroep een traditie is om dit soort dingen uit te halen dan is het niet verstandig om te zeggen dat ze voor jouw part het hele huis roze schilderen. En op kosten jagen, hmmmm veelal is het hier wel zo dat iedereen ook weer mee helpt de 'rotzooi' op te ruimen dus de kans is heel groot dat de kersverse ouders hier op financieel gebied niet op achteruit gaan. Waarschijnlijk is de schilder al betaald en is er afgesproken dat, wanneer de ouders het huis weer wit wilden hebben, ze alleen maar even hoefden te bellen.
Ik zou ook not amused zijn als mijn buren hun huis knalroze zou zijn. Ik zou niet naar de gemeente gaan klagen maar zou toch na een tijdje wel gaan vragen of ze niet van plan zijn het weer neutraal te maken
Ik vind het wel grappig. Al was het leuker geweest als het met een soort waterverf was geweest en na een regenbui er af.