Nooit gedacht dat ik het zolang zou volhouden, maar mijn muppet krijgt nog drie keer per dag borstvoeding. Helaas bijt ze de laatste week bij iedere voeding, heel geniepig. Nu heeft ze alleen nog onder twee kleine tandjes, maar het is voldoende om mij even flink in de tepel te bijten De eerste keer schrok ik en riep heel hard au.....kind schrok zich lam, heel zielig maar geholpen heeft het niet Nu probeer ik zachtjes te reageren, maar ze doet het nu bij iedere voeding en ja meestal bij het eind, maar dan wel even heel plotseling Nog even en ik durf niet meer Wie heeft tips? want als er meer tandjes komen, dan is de lol er snel af
Zodra je ziet dat ze gaat bijten (sabbelen, ondeugend kijken) of als ze bijt afkoppelen (dus niet lostrekken want dan doe je jezelf alleen maar pijn maar met je pink het vacuum verbreken), rustig maar duidelijk zeggen 'nee, niet bijten!' of iets dergelijks en weer aanleggen. En dit consequent volhouden. Bij Irem was het bijten hierdoor heel snel over. Ze deed het meestal ook aan het einde van de voeding, dan was ze dus echt aan het spelen, dus na 2 keer bijten legde ik haar dan ook niet meer aan en was het klaar met de voeding.