Borstvoeding mengen

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door Mutzie, 15 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Beste Teddy,

Mijn verlof zit er bijna op en dat betekent dat mijn zoontje van 12 weken naar het kinderdagverblijf zal gaan.
    Ik zal dan deels op lokatie gaan voeden, maar er zijn ook momenten dat dat niet lukt op mijn werk, dus zal ik een voeding meegeven.
    Ik heb in het begin een voorraadje opgebouwd in de vriezer en nu was mijn vraag of ik deze voedingen mag mengen.

Hij drinkt nu rond de 150 cc, maar zoveel kolfde ik niet in het begin, dus is het in verschillende hoeveelheden ingevroren. Om dus aan de 150 cc te komen zou ik deze voedingen moeten samenvoegen. Is dit mogelijk?
    De voedingen zijn van ongeveer 3 maanden oud tot enkele weken.

Alvast bedankt voor je reactie.

Groetjes Mutzie

2. Teddy

Teddy Bekend lid

20 okt 2011
    695
    0
    0
    Hoi Mutzie,

Geen probleem om de moedermelk te mengen. De voedingswaarde is van allemaal goed. Maak bij voorkeur eerst de oude melk op.
    Geef het liefst verse moedermelk en als dat niet voorhanden is dan ingevroren melk.

Sterkte.

3. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Bedankt voor je reactie! Zal proberen zoveel mogelijk vers te geven, maar mocht t niet anders kunnen weet ik wat ik kan doen.

Deel Deze Pagina