Ik kolf fulltime en wil binnenkort met dit lekkere weer een paar keer naar een pretpark. Ik heb alleen moeite om mijn productie op peil te krijgen/houden waardoor ik toch zeker om de vier uur moet kolven. Normaal gesproken kolf ik ongeveer om de twee uur, maar voor een dagje weg kan het best een keertje minder. Maar hoe doe ik dat nou als ik niet thuis ben? Bij vrienden en familie ga ik even apart zitten maar in een pretpark hebben ze geen slaapkamer oid voor mij alleen. Op de wc vind ik smerig, zeker zo'n openbare wc. Heeft iemand tips?
Bel ze op en vraag het. Ik doe dat altijd als ik ergens naartoe ga waar ik moet kolven. Ik ben al in verschillende restaurants geweest waar ik achterin in een kantoortje even mocht zitten. Ik ga nooit onvoorbereid op pad wat dat betreft... De enige plek waar het niet kon was Tivoli in Utrecht, toen heb ik het anders op moeten lossen, maar verder kon ik tot nu toe overal wel terecht.
Net als mamavanSimone zegt, gewoon even opbellen en vragen of je daar ergens terecht kan. Vraag ook gelijk of je even gebruik mag maken van de koelkast voor je melk. Als het pretpark een eind rijden is, neem dan zelf een koeltasje mee voor de terugweg. Tot nu toe heb ik altijd erg veel begrip en respect gekregen en waar ik ook kom kolven, men wil altijd meedenken en helpen.
Gewoon bellen. Op een wc kolven kan, maar weggooien is zo zonde en hygiënisch is dat niet. Ik weet niet naar wat voor pretpark je gaat, maar als daar grasvelden zijn... dan zou ik een dekentje omslaan en gewoon op een dekentje op een afgelegen/beschut plekje even kolven. Met 1x kolven moet je op zo'n dag wel uitkomen, dus schoonmaken kan thuis wel.
Volgens mij heb ik op een ander forum (of was het toch hier?) ooit een lijst gezien met plaatsen waar je kunt kolven. Als ik me niet vergis stond Efteling ook op die lijst. Je kunt dan in de EHBO-ruimte kolven en zelfs je melk daar in de koelkast zetten. Misschien is dit andere pretparken ook wel mogelijk als je het vraagt? Ik zou inderdaad gewoon even bellen!
Ik heb meerdere malen in de Efteling gekolfd, EHBO-post, melk mag, als je het goed labelt daar gewoon in de koelkast. Kolven in Diergaarde was ook geen probleem. Gewoon even van te voren bellen, waar het kan.