Hey hey! ik ben van plan een electrische borstkolf aan te schaffen aangezien ik regelmatig kolf ( hand) nu lees ik verschillende dingen over de medela swing of die van avent. Zijn hier mensen met ervaring en wat raden jullie aan? Ik wil zowiezo een enkelzijdige. Ik wil ook wat regelmatiger kolven. ik hoor het graag
Ik heb nu de avent. Ken geen andere, maar deze bevalt prima! Eerst was ik wat onwennig en ging ik met de hand kolf aan de gang. Nu elektrisch goed door en is dat echt wel makkelijker! Enige nadeel vind ik het geluid. Geloof dat Philips het geruisloos noemde, ik vind het net een melkmachine .
Ik heb medela swing. Dubbel kolf. Heb er erg veel plezier van. Werkt top en gebruik het heel intensief.
Medela Swing, ik vind hem super fijn! Klein en niet zo duur! Maar als ik had geweten dat het zo goed zou gaan had ik wel een dubbelzijdige aangeschaft, scheeld volgens mij toch wel veel tijd..
ik heb de medela swing dubbel en ben er super blij mee! Al die maanden al mee gekolfd op het werk en hij heeft me nog nooit in de steek gelaten zeg maar Geluid valt ook reuze mee en hij past makkelijk in mijn rugtas! Ideaal ding!
Ameda lactaline personal. Zowel enkel- als dubbelzijdig te gebruiken, niet zo achterlijk duur en een superfijne, traploos in te stellen kolf.
Ook hier een van de ardo. Dubbelzijdige elektrische versie en compleet met koeltas, verschillende borstschilden ed. De 2 go variant is dit. Nog weinig gebruikt maar hij werkt prima en maakt nauwelijks geluid. Daarbij was de prijs ook nog leuk dus ik ben tot nu toe erg tevreden
Ik heb ruim 9 maanden de Ardo elektrisch dubbelzijdig gebruikt en was daar heel erg tevreden over. Je kunt deze trouwens ook enkelzijdig gebruiken. Als je dan later toch dubbelzijdig zou willen hoef je niet een heel nieuw apparaat te kopen, maar alleen een extra borstschelp en wat kleine onderdeeltjes. Ik vond de Ardo erg stil, makkelijk schoon te maken en idd qua prijs ook gunstig.
Ik gebruik ook de medela swing maxi (is de dubbelzijdige) erg over te spreken. Je kunt er ook makkelijk enkelzijdig mee kolven, iets wat ik erg fijn vind daar ik links meer produceer dan rechts en links dus langer duurt voor deze leeg is (ik koppel halverwege de rechter af). Ik heb de medela swing (de enkele) kunnen lenen en daardoor wist ik dat ik graag dubbelzijdig wou (tijdtechnisch).
Hier ook de ardo calypso To go. Dubbelzijdige kolf maar ook heel makkelijk om enkelvoudig te gebruiken. Verder een hele complete set waarbij ook een handkolf zit (handig voor bv etentjes, snel de druk op de wc afkolven). Verder ook super stil. Waarom wil je alleen enkelvoudig gaan kolven? Ik was dat eerst ook van plan maar uiteindelijk vond ik dubbelzijdig een stuk makkelijker en sneller.
Ik ben voor de enkelzijdige medela swing gegaan, gister aangeschaft en vandaag al vaak gebruikt, zou bijna fulltime gaan kolven geluid vind ik wel mee vallen, mijn handkolf van avent maakt meer lawaai bedankt voor jullie reacties in ieder geval!
Ik doe het trouwens enkelzijdig omdat ik al niet anders gewend ben en het best prijzig vind, de dubbele. Morgen komt er een lk kijken omdat mijn zoontje wat moeite heeft met goed aanhappen, als dit verbeterd wil ik toch weer meer live voeden.