onrustig drinken

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door Evi27, 10 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evi27

Evi27 Actief lid

15 nov 2006
    289
    0
    0
    Hallo,

Ik heb een vraag. Sinds een week drinkt mijn zoontje erg onrustig. Hij huilt dan steeds en laat dan weer los. Zodra ik mijn vinger in zijn mond doe is hij weer rustig en zo kan hij weer "aanhappen" aan de borst. Maar hij blijft steeds loslaten. Wanneer ik lopend borstvoeding geef drinkt hij wel goed!?

Hij heeft geen witte vlekjes in zijn mond dus spruw is het niet volgens mij. En melk krijgt hij ook binnen want dat zie ik in zijn mondje.

Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.

Groetjes

2. Heidi Akkers

Heidi Akkers Fanatiek lid

30 jun 2008
    2.754
    0
    0
    lactatiekundige
    Gelderland
    misschien moeite met vacuum vasthouden? heeft hij er nog last van? misschien dat je ongemerkt hem dichter bij de borst houdt wanneer je staat of loopt dan wanneer je zit of ligt, ook al is deze afstand dan minimaal, het kan voldoende zijn dat hij geen vacuum meer kan vasthouden. (kijk bijvoorbeeld of zijn kin jouw huid raakt of er in verdwijnt)

mogelijk pijn aan de oortjes of bij het slikken. bij twijfel als het nog steeds zo gaat langs de huisarts

groetjes Heidi Margit

3. Evi27

Evi27 Actief lid

15 nov 2006
    289
    0
    0
    bedankt voor het antwoord. Hij heeft het nog een tijdje gedaan. Waarschijnlijk had het te maken met een "sprong". Nu drinkt hij weer stukken beter gelukkig..

Deel Deze Pagina