Het is een feit, ik ben gestopt met de borstvoeding. Mijn kleine prinsesje heeft 1 jaar en 5 dagen lang bv gehad. Ik had verwacht dat ze er een drama om ging maken maar nee helemaal niks! Ze is de vrolijke zelve!! De enige die er moeite mee heeft ben ik zelf Mis nu al het knusse moment 's ochtends in bed. Loop haar nu al continu te knuffelen en ze heeft echt zo van mama wat doe je haha Waarom ik gestopt ben is omdat het nu wel mooi geweest is. De voeding was ook al bijna op en we hebben zo'n grote wens voor een tweede kindje! Mijn cyclus is nog mega onregelmatig dus hoop er nu meer ritme in te krijgen. Ik ben ontzettend trots op mijzelf dat ik het zolang heb volgehouden ondanks alle negatieve reacties die ik erover kreeg. In mijn omgeving vinden ze langer voeden als 3 mnden raar. Gelukkig steunden mijn moeder en mijn man mij ontzettend!! Ik zal zo het fotoboek open trekken en wat tranen laten vallen bij de bvfoto's. Wat een fijne herinnering!
Goed van je zeg! Haha ik zei zelf eerst tot 6 maanden.. Daar zitten we nu bijna aan en heb echt zoiets van no way dat ik ga stoppen. Benieuwd wanneer dat moment wel komt.
Ja dat had ik met 6 mnden dus ook en geen spijt van gehad! Hopelijk ons toekomstige tweede kindje ook zo lang te kunnen voeden
Je mag trots zijn op je jaar en 5 dagen bv! Maar mag ik je wat vragen? (ben alleen beetje bang dat ik 'aanvallend' over kom, terwijl dat absoluut niet zo is en ik gewoon belangstellend ben (volg je me nog?) Ok, komt mijn vraag waarom denk je dat de voeding bijna op was? Merkte je dat aan je dochter?
Je mag met recht trots zijn, respect voor jou als topmama!! Ik kan me voorstellen dat het emotioneel is om te stoppen, succes daarmee.
Helemaal niet aanvallend hoor. Na een paar slokken drinken merkte ik al dat ze meer sabbelde dan dronk. Dat doet ook een beetje pijn
WOW!!! Wat ontzettend knap!!! Ik heb zelf 4 maand borstvoeding gegeven. Had liever langer gewild maar het koste zoveel tijd omdat ik alles moest afkolven... Ben wel heel blij dat ik het gedaan heb... Gekke vraag misschien maar heeft je dochter al tandjes? Mijn zoon heeft nu 2 tandjes door en die zijn erg scherp... Moet er niet aan denken dat hij dan in mijn tepel bijt...
Superknap hoor. Zeker heel trots op zijn. Ik hoop dat je snel een regelmatige cyclus krijgt. Appeltje1985 zoonlief heeft al 12 tandjes en merk er niets van. Alleen als er een tandje in aantocht is hapt hij soms wat moeilijker aan waardoor zijn tandjes beetje over mijn tepel schuren
@appeltje ze heeft er al 7. Alleen toen de eerste 2 tandjes(tegelijk) door kwamen heeft ze mij gebeten. Toen ze mij beet heb ik haar afgekoppeld. Na 3x wist ze dus dat ze mij niet meer bijten moest als ze drinken wilde
Nou ik kan dus bijna met je meepraten....Het is gewoon superemotioneel! Goed gedaan hoor enne......veel plezier met oefenen voor een nieuw wondertje!