hoi meiden, Ik weet niet of ik op de juiste plaast ben met het plaatsen van mijn bericht, maar ik wil het volgende aan jullie vragen: mijn vriend en ik hebben er voor gekozen om geregistreerd partner te worden. de rechten en plichten die je dan hebt lopen gelijk aan die van een huwelijk, maar gevoelsmatig hebben we daarvoor gekozen en niet voor een huwelijk! Ooit in de toekomst willen we wel trouwen, maar dit is niet het juiste moment in ons leven zeg maar! We zijn helemaal klaar om vader en moeder te worden, maar voor trouwen staan we nog niet genoeg open! zijn er meerdere koppels hier die geregistreerd partnerschap zijn aangegaan? en wat zijn jullie ervaringen ermee? Dan bedoel ik meer hoe reageerd je omgeving erop? Ik ga namelijk op deze manier de naam van mijn vriend overnemen, "kun je toch beter gaan trouwen' zijn dan de reacties..... ben gewoon benieuwd of er mensen zijn die ook geregistreerd partner zijn, want het lijkt wel of wij in onze omgeving de enigste zijn. ik hoop dat er reacties gaan komen, liefs,
Omdat je je topic ook al hebt geplaatst onder 'Zwangerschap', doe ik deze dicht. Dubbel posten is niet toegestaan. Groetjes, Josien