er zijn zoals jullie weten wel honderden bakerpraatjes en kalenders die denken te weten of je een jongen of een meisje verwacht nu heb ik er nog een gevonden! zo werkt het: 48 + de maand van je laatste keer dat je ongesteld werdt bijvoorbeeld september 48+ 9 - je leeftijd bijvoorbeeld 23 jaar 48 + 9 - 23 =34 -1-2-3-4-5-6-7=6 net zoalng je 1 cijfer overhoud een even getal staat voor meisje en een oneven voor een jongetje bij mij klopte het en de meeste van me vriendinnen ook willen jullie je uitkomst met me delen lijkt me wel leuk om te zien bij wie het wel en niet klopt! groetjes kaloo
Bij mn eerste ( jongetje) klopt ie wel, bij mn tweede ( meisje) klopt t niet. Kans van 50-50 gok ik !
hahah wat leuk zeg! misschien eindelijk een bakerpraatje die klopt hahaha maar zal niet te voorbarig zijn we wachten af!
Bij mij klopte t niet, ben in november voor t laatst ongi geweest en ben 24. bij mij komt er een jongen uit, maar er is toch al 2x een meisje bevestigt. hihi wel grappig zo'n rekensommetje!!
@truuske de -1-2-3-4 beteken min 1 min 2 je moet net zolang getallen aftrekken tot je op een enkel getal uit komt is het een even getal wordt het een meid een oneven een jongen hopelijk heb ik zo makkelijker uitgelegd?
Bij mij komt er een oneven cijfer uit, dus betekent een jongen, dit is ook mijn voorgevoel maar a,s, donderdag pas me guo dus dan weet ik het zeker!!!! Zou wel prettig zijn als ook idd een jongen is omdat me gevoel dat constant zegt hahahah, maar goed met een meid ben ik net zo blij want heb al twee heerlijke meiden en een knul en het geslacht maakt me niet zoveel uit. Wel een leuke methode om het te testen. Bij mij klopte ie overigens bij de andere drie niet hahahah
Bij mij niet 48+4-28= 24 24-1, 23-2, 21-3, 18-4, 14-5 = 9 en we hebben een dochter van nu 2 jr en 3 m
Het zou een jongetje moeten worden volgens deze berekening. (chineese zegt ook jongen) Bij de tweede klopte het, want is een meisje geworden (chineese klopte ook) Bij de eerste klopte het, want is een meisje geworden. (chineese klopte niet)
Nu snap ik hem! Bij mij komt een meisje uit! Mijn gevoel roept dat ook al een tijdje, ik ben benieuwd!