Vraagje, ik ben zwanger van ons tweede kindje en mijn gewone beugel-BH's zitten me niet lekker meer, maar ik vind het al errug vroeg om nu al een meegroei-BH te kopen. Nu groeit mijn buik ook al redelijk snel (uitzetten van de darmen). Zal ik toch al een meegroei-BH en/of positiebroek gaan kopen? Iemand hier ervaring mee, al zo vroeg in de zwangerschap? x
Als je het fijn vindt, dan moet je dat gewoon doen hoor. Ik draag nu ook al een zwangerschaps b.h en het was een grote opluchting voor mij. Gewoon doen waar je zelf prettig mee voelt. Liefs Hummel.
als je denkt dat je er aan toe bent gewoon kopen. positiekleding had ik al aan rond 8/10 wk omdat me gewone kleding niet meer lekker zat, tegenwoordig heb je best leuke mode als je ff goed rondkijkt in de winkels. een meegroeibh had ik pas later aan maar ja mijn borsten groeide niet zo hard dacht ik, nu staan ze vool striae en dit kun je voorkomen door een goede stevige bh te dragen
Ik had ook al bij de 7 weken een meegroeibh aan en nu al ruim een week positie kleding aan, want dit zit gewoon veel prettiger. Groetjes Jessie33
Ik zat ook al snel in de positiekleding. Meegroei bh's heb ik bij de Hema gekocht, niet zo duur en erg comfortabel
Gewoon kopen wanneer je er aan toe bent. Ik was zelf ook al bij een week of 6 overgestapt op zwangerschapsbeha's en niet veel later ook op positiebroeken. Zat gewoon veel lekkerder!
De meegroeiBHs van de Hema zijn idd ideaal! Ik heb er zelf een stuk of 4 van. Enige minpuntje is dat ze maar tot cup D gaan.
Ik heb vrijwel meteen een Bh gekocht in een maatje groter. Deze week heb ik voor het eerst een positiebroek aan. het is maar net wat jij prettig vind hé!
gewoon doen wat prettig voor je voelt! Ik kreeg ook commentaar van mn man dat ik al zo vroeg een positiebroek aantrok, maar meid het zit zooooooooooooo veel heerlijker dan mn andere broeken! Dus ik heb er gewoon maling aan.
Mijn bh`s zitten ook niet meer lekker terwijl ze nog groot genoeg zijn. De beugels irriteren en het voelt knellent aan. Het enige probleem is dat meegroeibh`s niet in een A cup te krijgen zijn en de B zit nog wel wat ruim. Dus elke dag maar die vervelende bh aan.
zo das idd geen geld!! Heb vanmiddag een gekocht bij hunkemoller, die meteen ook voedingsbeha is , dus multifunctioneel en leuk met kant enzo die kostte al 24,95! Deze dame gaat morgen ffkes naar de hema
ik heb hem ook voor 9.95 bij de hema vandaan! en van de week nog een zwangerschaps broek erbij gekocht !want ik groei goed!