Meiden zitten er leuke winkels op zuidplein Rotterdam? Welke kleding winkels en misschien ook speelgoed winkel?? We willen daar morgen heen gaan als het open is.
Ja hoor, Zuidplein is iedere zondag open, ben vorige week nog geweest. Eigenlijk heb je er alle reguliere winkels en lekker binnen
Ik ben er opgegroeid... Deze is misschien wel handig Zuidplein - Winkels Alleen kwam ik er vorige week achter dat de burger king er niet meer zit toen ik een whopper bestelde bij de KFC ??? Maar verder zit er van alles
ik vind zuidplein persoonlijk niks. er zit idd een bart smit en een prenatal. je kan beter rotterdam centrum in,heb je meer keus hoor. of capelle! daar zit een mega toys r us (maar wel peperduur)
hoi ja ik vind het niet meer leuk om daar te winkelen vroeger wel maarja tijden veranderen dus ik kom heel weining op zuidplein als ik echt iets nodig moet hebben en ik ben ook ermee opgegroeit woont er vlakbij al jaren ik ga liever naar de stad daar heb je veel meer winkels ook voor speelgoed maar voor een keertje is het harstikie leuk en ook als je er nooit ben geweest heel veel shop plezier liefs Citta
moet zeggen het is er altijd onwijs druk, vaak een zooitje maar ik vind het geweldig. Goede kwaliteit kleding en niet duur. Als ik gaat ga ik op een maandag of iets vind het in het weekend er vaak te druk.
De laatste keer dat ik op Zuidplein was vond ik het er zeer verwaarloosd uitzien! Daarna ben ik dus ook nooit meer geweest. Al zou je me geld meegeven zou ik er nog niet naar toe gaan. Sorry
Woon 5 minuten van zuidplein, maar kom er eigelijk nooit meer, het is zo achteruit gegaan.. ga liever naar Alexandium
ook ik vind zuidplein niks.. ik woon bij de oosterhof en dat vind ik veeel leuker als zuidplein,ook elke zondag open maar moet er wel bij zeggen dat het in het weekend erg druk hier is. de toys r us zit hier inderdaad...het is geen capelle trouwens het is alexander
Ik woon in Rotterdam maar ga nooit bij Zuidplein shoppen, vind het niet leuk... Alexandrium vind ik veel leuker (Primark!! ), ga daar vandaag ook weer even naartoe!
Zuidplein is idd niks. Alexandrium vind ik ook niet geweldig. Doe mij maar Rotterdam centrum is toch ietsjes beter.
Ik vind het Zuidplein op zich wel leuke winkels hebben, maar de sfeer niet zo geweldig. Alexandrium ben ik nog nooit geweest, lijkt me wel leuk. Voordeel is dat het overdekt is . Ik vind de stad ook leuker, maar niet met dit weer (en 2 kinderen).