PayPal

Discussie in 'De lounge' gestart door Cjb, 8 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cjb

Cjb Actief lid

26 nov 2011
    209
    0
    0
    Hallo Dames,

Ik heb hier laatst een topic geplaatst over mijn trouwjurk en dat de jurk in de winkel halen voor ons niet haalbaar was dus dat ik de jurk moest loslaten. Nou heb ik de jurk op een engelse marktplaats gevonden en was/ben ik heel enthousiast. Ik heb veel mailcontact gehad met de mevrouw die deze jurk verkoopt en dit voelt heel goed. Maar omdat het om een behoorlijk bedrag gaat heeft zij aangegeven dat we het betalen het beste via paypal kunnen doen zodat we allebei beschermd zijn. Nou heb ik me een beetje verdiept in paypal en kom veel positieve en negatieve berichten tegen. Mijn vraag was dan ook wie heeft er ervaring met paypal en was deze negatief of positief. En misschien is er iemand die er veel verstand van heeft en duidelijk uit kan leggen hoe het nou precies werkt?
    Alvast heel erg bedankt!

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Nooit problemen gehad met Paypal..

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ook nooit problemen gehad met met paypal!

4. woez

woez Fanatiek lid

19 sep 2009
    1.129
    205
    63
    Hier ook nog nooit problemen gehad met Paypal

5. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Ik gebruik het al jaaaaren en regelmatig en heb er nog nooit problemen mee gehad.

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.346
    36.205
    113
    Nog nooit problemen gehad, vind het super.

7. Cjb

Cjb Actief lid

26 nov 2011
    209
    0
    0
    Doen jullie dan ook wel grotere aankopen bij een particulier? Of kleine bedragen via webshops? En hoe werkt het nou precies dan? Je kan geld op een rekening zetten? De rekening dan betalen? Als als je niet krijgt wat je hoort te krijgen kan je dan zelf het geld terug halen? Alvast bedankt!

8. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik gebruik het ook al jaren en het gaat altijd goed. Bij mij wordt het gewoon van mijn rekening afgeschreven, maar je kan inderdaad ook geld op je paypalaccount storten.
    Bij mij is het nooit nodig geweest, maar als iets niet goed gaat, kun je bij paypal een geschil starten. Zij zoeken het dan volgens mij uit en dan kun je als koper je geld terugkrijgen.

9. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik koop overigens ook regelmatig iets op etsy en eBay, ook voor grotere bedragen. Dat is eigenlijk ook gewoon via particulieren.

10. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Paypal is ideaal! Ik betaal er heel veel mee en het werkt prima. Ik ben wel ooit een geschil gestart omdat ik iets niet kreeg (via ebay) en heb keurig mijn geld terug gekregen. Dus hier alleen maar positieve ervaring ermee!

11. Fransa

Fransa Niet meer actief

Je moet haar vragen een 'officiële' factuur te maken. Hiermee kun je bij Paypal aankloppen als je je geld niet krijgt. Volgens mij betaal je dan iets meer aan kosten dan wanneer je van particulier aan particulier betaalt. Maar dat is wel veiliger dus.
    Wij hebben zo onze vloerverwarming uit Zuid-Korea laten komen...

Heb ook al eens aan een particulier geld overgemaakt; een vriendin in de VS had wat voor me gekocht en opgestuurd. Heb haar op deze manier terugbetaald. Ideaal!

12. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Yep groot en kleine bedragen nooit problemen mee.

13. Cjb

Cjb Actief lid

26 nov 2011
    209
    0
    0
    Oke super! Bedankt voor jullie reacties..

14. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    Ideaal ook ik heb op die manier mijn trouwjurk betaald ;)

Deel Deze Pagina