Ik kan vanaf vandaag weer het mobiele abonnement verlengen. Als ik 100 euro bijbetaal heb ik de samsung s5. Deze is nu al aardig goedkoop omdat de s6 volgende maand uitkomt (die kan ik ook al bestellen maar ik hoef de s6 niet). Zouden jullie nu gaan verlengen of nog even wachten omdat misschien de s5 volgende maand naar een bodemprijs gaat omdat de s6 er is? Die 100 euro betalen en 32 euro per maand voor onbeperkt abonnement voor 2 jaar is op zich niet verkeerd (ik wil niet bij vodafone weg).
Ik zou persoonlijk nog eventjes wachten want ik heb gemerkt dat als de opvolger van de telefoon te koop is de prijzen van de huidige toestellen (dus de aankoopprijs, die 100 euro) minder worden. Alleen weet ik ook niet zeker of dit altijd geldt hoor. Nou moet ik zeggen mijn mobiel is zoiezo nog goed dus ik zou die tijd nog wel kunnen uitzingen. Als je telefoon het niet goed meer doet is het misschien een ander verhaal..
Ik kan ook gaan verlengen maar ik wacht nog eventjes. Meestal zakken de prijzen snel als er nieuwe telefoons uitkomen. Wil je per se een onbeperkt abonnement en een S5? Je hebt ook een site die ook aan verlengen met vodafone doet, alleen meestal wat goedkoper.
Ik zou even wachten, maar mijn ervaring is, buiten het zakken van de prijs om, dat de telefoonmaatschappij vaak zelf ook nog eens contact op gaan nemen als de datum in zicht komt, met een NOG beter voorstel
S6 komt op 10 april uit, dus zowiezo wachten tot die datum.. En als de klantenservice je belt dan heb je inderdaad een betere deal dan dat je zelf de winkel in gaat of zelf naar klantenservice belt.. Maar aangezien je bij Vodafone je abo 4 maanden van te voren kunt verlengen, neem ik aan dat ze wel een keertje bellen binnenkort? (Of doen ze dat alleen dichtbij de echte einddatum?)
De s5 krijgt mijn vader ik houd zelf mijn huidige s4. En het abonnement moet inderdaad onbeperkt blijven en bij vodafone. Ik wil ook niet al te lang wachten omdat ik nu best veel betaal per maand en dit een stuk minder wordt als ik verleng dan betaal ik 15 minder per maand. Dus als ik nog 3 maanden wacht betaal ik ook 45 euro meer haha.
Ik werk zelf bij een provider in de winkel en ik kan je zeggen dat dit dus echt niet waar is hé. Alle kanalen (website, klantenservice, winkel, brieven) hebben hetzelfde verleng aanbod of jij zelf belt of zij jou bellen maakt daarin echt niets uit. Vaak laten ze het zo overkomen, maar als je later gaat vergelijken blijkt dit niet zo te zijn en is het gewoon hetzelfde.
Hihi, dat is dus niet waar. Ik heb vorig jaar bij vodafone verlengd en had via de vodafone app een veel beter aanbod dan ik in de winkel of via de website kon krijgen... In de winkel moest ik bij een abbo van 28 euro 200 euro of meer bij betalen en via de app hoefde ik maar 100 euro bij te betalen (voor een s5)
Bij ons was het ook dat de KS vaak een extra korting kon geven. Sta je dan als keurige verkoopadviseur... Met je bek vol tanden. 2,5 valt nog wel recht te praten maar als het 10-15 per maand scheelt houdt het voor jou als verkoper op. Ik heb gemerkt dat de prijs van de S5 niet meteen daalt na de release van de S6. Tenminste, dat was andere keren ook niet. Meestal pas 1-2 maanden later.
Dat is niet waar. In een callcenter kunnen ze vaak extrakortingen op de toestellen en abonnementen geven wat in de winkel niet het geval is. Sterker nog sommige abonnementen zijn niet eens in de winkel verkrijgbaar! @ts: momenteel heeft Vodafone een extra goedkopere actie lopen met de Samsung S5 en de Red abonnementen. Deze actie loopt tot 17 Maart. Je kunt beste even de verkoop afdeling bellen Overigens zodra de S6 uitkomt geloof me maar zo snel zakt de prijs van de S5 in verkoop niet. Dit duurt nog even voor het toestel echt veel goedkoper wordt.
Dan zou ik nu gewoon gaan verlengen als het je scheelt per maand. Wie weet hoe lang het nog duurt voordat de prijzen zakken
Hmm, wellicht dat dit bij andere providers dan anders is. Bij ons dus echt niet hé, zou ik ook echt heel gek vinden en gelukkig denkt 't bedrijf daar hetzelfde over bij ons heb je via alle kanalen hetzelfde aanbod, en daar valt weinig aan te sleutelen (dit omdat je in systemen altijd multiple choice hebt, en je dus niks kan aanvullen oid) Veronique, andere abonnementen ? Wauw.. Dat is raar. Bij mijn weten hebben alle providers vaste abonnementen, je kan het hooguit zelf samenstellen Bij ons is het vaak zo dat ze bij de ks een abonnement hoger in zetten, en als klant "korting" wil ze een stapje lager gaan zitten, zodat het lijkt of er korting op zit. Terwijl dit dus niet zo is
Ik weet niet bij welke je werkt maar hier is het zo dat bepaalde klanten extra korting krijgen op toestellen of abonnementen maar heeft ook te maken met veel regels. Hier is het ook echt niet zo dat hoger inzetten en daarna lijkt of er korting is. Een vaste klant krijgt sowieso wat meer korting dan nieuwe klant. En zoveel meer regels haha. Ja er zijn abonnementen die ze echt niet in de winkel verkopen maar telefonisch en op bepaalde sites wel Maar zoals ik al zij ligt echt aan de situatie waarin klant zich bevind, wat de voorwaardes dat moment zijn, de acties etc...
Ik heb nu 2 euro meer korting per maand, over een looptijd van 2 jaar, ik werd via de vodafone chat gestuurd naar een ander deel van vodafone. Nou ja ik ben tevreden zo, daar gaat t om!