Schaaltje chocola werd hier inderdaad ook aangeraden, dus hebben wij ook staan met bezichtigingen Vazen met bloemen hebben wij altijd staan, zo ook met de bezichtigingen.
Kruidvat anti groene aanslag? (Heb mn neus niet gebruikt maar toen ik destijds daar werkte vlogen de flessen er elke lemte doorheen)
Had zelf een grote glazen cilinder vaas gevuld met alleen groene appels. Deze op het verder lege schone aanrecht gezet. Stond lekker fris en niet zo rommelig als een fruitschaal met van alles en nog wat. Op tafel had ik een vaas bloemen met echt mooie decoratieve bloemen. Echt de tijd genomen met uitkiezen en kostte een duit. Maar kwam mooi op de foto's over.
Nee precies, die groene aanslagreiniger ruik je niet zo. Of misschien even een hogedrukreiniger met terrasborstel van iemand lenen.
Nou alles wat hiervoor beschreven werd. Maar dat geldt net zo goed voor de bezoekdag(en). Toen wij onze loft verkochten, waren de foto's idd zo clean en minimalistisch mogelijk, maar ook op het moment van bezoek. Onze kinderen waren toen 1 maand en 2 jaar dus ballenbad, alle speelgoedbakken enz gingen steeds naar onze buurvrouw op die momenten. En vanuit haar bureauruimte hadden we perfect zicht op onze voordeur. Hoe langer het bezoek binnen bleef, hoe beter
Wij ook bloemen idd, en op de kijkdag (zomer) een emmer ijs met kleine drankjes en hapjes. Mensen gingen blijkbaar echt even in de woonkamer of tuin zitten met hun drankje en het verkocht blijkbaar goed (15 biedingen). Verder zo min mogelijk zooi (alles achter deurtjes) behalve als je een mooie “gezellige” boekenkast hebt oid welke juist charme heeft met alles erin.
En als je denkt: waar moet ik het laten. Gewoon in je auto. en vooral begin op tijd met schoonmaken en opruimen, kost altijd meer tijd dan je denkt
Poe, gisteren en vandaag de hele dag opgeruimd. En wel 15 verhuisdozen vol overbodige spullen bij m’n vader mogen zetten. Wat verzamelt een mens toch veel (ik in ieder geval wel). Maar goed, het is nu in ieder geval netjes en schoon. Morgen nog verse bloemen kopen en laat de foto’s dan maar komen!
Dat zou ik niet doen! Kan je daarna de rest allemaal opnieuw schoonmaken als je een hogedrukreiniger gebruikt
Blij dat ik de hogedrukreiniger in de schuur heb gelaten. Ik vond de aanslag wel gaan, dus heb vooral alles netjes geveegd.