Funda pareltjes

Discussie in 'De lounge' gestart door Majo1983, 21 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.876
    8.040
    113
    hummeltje5 vindt dit leuk.
  2. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.175
    10.710
    113
    Ook van de prijs valt mijn mond wel open. Dan zit je diep op zuid, 44 m2 voor alles, een woonkamer zo groot als een ruime slaapkamer, je douche in een gangkast en niet eens een wastafel, en dan zit je nog richting de 2 ton! Gekkenhuis.
    Ik denk dat deze mensen oprecht geen plek hebben om spullen even weg te bergen voor de fotograaf. Elk hoekje wordt benut.
    De hoeveelheden schoenen en speelgoed suggereren dat hier meerdere kinderen wonen... HOE dan???

Achterkantvandemaan vindt dit leuk.
  3. Kolibrie2

Kolibrie2 Fanatiek lid

9 nov 2018
    1.332
    1.135
    113
    Vrouw
  4. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.802
    4.582
    113
  5. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Dat is slecht gelegd zeil.

hummeltje5 vindt dit leuk.
  6. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.802
    4.582
    113
    Dan moet het toch wel héél dun zeil zijn... Wij hebben op de zolder ook 'zeil' maar dat is 1000 x zo dik als dit lijkt.

7. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Valt zeker wel wat moois van te maken helemaal voor die prijs!

Saartje33 vindt dit leuk.
  8. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.474
    6.089
    113
    Vrouw
  9. GossipGirlxoxo

het is dat het zo ver weg is en vanaf Amsterdam flink file rijden word (en we al heel druk zijn) anders had ik serieus overwogen deze woning aan te schaffen, op te knappen tot vt wonen instap klare woning en door te verkopen. Uiteraard na wat onderzoek (of het de moeite waard is) over de woningmarkt in Almelo. Ik vind dit soort projecten echt heel leuk. We hebben het hier in de omgeving, net buiten Amsterdam, nu 3x gedaan met een bouwval, helemaal instapklaar opknappen in de uren die niet vol gepland stonden dus niet super snel, en op alles is een leuke winst gemaakt en dat waren dingen waar ik me mee mocht en kon bemoeien qua stijl die ik ook echt leuk vond om te doen. Voelde helemaal niet als werken maar verdiende er wel een leuk centje aan.

Gewooniemand, MyMiracle, owly en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. GossipGirlxoxo

Terwijl het van buiten eruit ziet als een goed en net onderhouden woning. Ik ben niet bekend op de woningmarkt in Rotterdam, ik dacht dat dat vergelijkbaar was met Amsterdam, maar ook dit is een prijs waarvan je als starter kunt zeggen dit doen we en we strippen de boel en bouwen alles weer op helemaal naar onze eigen smaak zonder verlies te maken als het weer verkocht moet worden denk ik? Want de prijs is zeer laag (als ik Rotterdam en Amsterdam goed vergelijk?)

11. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.175
    10.710
    113
    Je kan in elke bezemkast wonen, maar ik vind dit echt geen volwaardig huis. Dan zou je er echt alles uit moeten trekken en een studio maken naar mijn idee. Voor wat het is vind ik het een hoop geld. En het is dus wel echt een van de slechtere delen van Rotterdam.

SAARC en hummeltje5 vinden dit leuk.
  12. GossipGirlxoxo

#252 GossipGirlxoxo, 26 dec 2021
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 dec 2021
    ik zie nu inderdaad dat het maar 44m2 is. Dat is heel klein maar voor een starter voldoende denk ik. Ik ben niet bekend in Rotterdam dus qua buurt had ik geen idee. De slechte buurten hier in Amsterdam met woonoppervlakte van 60m2 gaan niet weg onder de 425k en dat zijn dan ook echt woningen waar alles nog aan moet worden gedaan. Dus blijkbaar zijn Amsterdam en Rotterdam in het geval van huizen appels en peren vergelijken.
    Als ik alleen naar m2 prijs kijk rekenen ze hier dus voor een woning waar alles aan gedaan moet worden in een slechte wijk €4000per m2. De prijzen hier voor woningen in slechte staat in slechte wijken beginnen bij €6500 m2. Daarom was mijn eerste gedachten, dit is een koopje.

edit. Ik dacht dat het ging om 2 etages maar als je kijkt naar de indeling (heb de foto erbij gedaan) en je breekt alles open (vooral die 2e lange hal), verplaats de keuken naar de plak waar nu slaapkamer 1 is en trekt een deel van de inloopkast en woonkamer daarbij en maakt achter een slaapkamer en badkamer met toilet erin op de plek waar de keuken is krijg je denk ik een veel fijnere open indeling wat veel ruimtelijker oogt dan al die hokjes nu.

Bekijk bijlage 710341

Saartje33 vindt dit leuk.
  13. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    Die hele lange smalle hal is wat het voor mij claustrofobisch maakt en dat neemt ook nog eens teveel kostbare m2 in. Als je er een betere indeling van weet te maken komt dat het huis zeker ten goede.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  14. GossipGirlxoxo

Het lukte me niet om in die foto muurtjes te wissen maar ik had er dus zoiets van gemaakt als ik daar zou verbouwen. Enige nadeel dat je dan via de slaapkamer of badkamer naar de tuin moet. Bekijk bijlage 710361

BB83 vindt dit leuk.
  15. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    Dat is een mooie indeling.
    ik denk dat ik ergens op de plaats van de deurtjes/was hok er nog een apart toilet in zou fietsen. En dan de ingang naar de badkamer via de slaapkamer zou laten lopen.

16. Paarsei

Paarsei Lid

30 jul 2020
    74
    108
    33
    Vrouw
    Maar dan heb je wel een woonkamer zonder ramen. Dat lijkt me ook best claustrofobisch

hummeltje5 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  17. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.136
    8.869
    113
    Het is een open keuken, toch? Dan heb je daar de ramen.

(Iets anders: de deur van een badkamer moet naar buiten openen. :))

18. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

Alleen de straatnaam is goed, al zou ik utregsestraat zeggen haha. Voor dat geld kochten wij 3 jaar terug een eengezinswoning in de krimpernerwaard.

Snap niet dat je in Rotterdam wilt wonen, neem de krimpernerwaard en je kan via de algera brug die stad in. Of via de a12/a20. dan koop je toch geen bezemkast

Zxcvb, hummeltje5 en Mammavantwee vinden dit leuk.
  19. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.136
    8.869
    113
    Ik zou niet op zuid willen wonen (been there, done that ;)), maar eigenlijk ook niet in de Krimpenerwaard. :oops::roflmao: Algerabrug staat zo vaak vast, ver van OV (trein), (keuze uit) middelbare scholen, enz. Maar genoeg andere plekken ‘rondom’ om te wonen! :) (Zonder kinderen en een andere werkplek dan ik nu heb ed, lijkt de Krimpenerwaard me overigens wel goed te doen. ;) :) Al zal het wel erg per dorp verschillen, vermoed ik…)

20. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.175
    10.710
    113
    Oh ik snap héél goed dat je niet in de krimpenerwaard wil wonen ;)

Deel Deze Pagina