Mijn dochter zou alles laten staan haar kamer is nu ook al een soortgelijk rariteitenkabinet, inclusief opgezette dieren en antiek, en op de andere kamer op zolder staan 15 piepschuim hoofden met pruiken en rekken vol (verkleed)kleding. Het ligt op een onmogelijke locatie maar ik zou er zo gaan wonen, een huis met karakter!
Zelf vind ik ze niet erg, ik hou daar wel van (al heb ik ze niet zelf in huis). Maar op het dressoir viel het me op dat er zelfs iets van een beer oid. ligt? Wat een mega beest zeg! Het is net een museum. Prachtig om er een dag door te brengen en te koekeloeren, maar zou er never nooit in kunnen wonen in die drukke bedoening
https://www.funda.nl/koop/zevenbergschen-hoek-gem-moerdijk/huis-42668287-hoofdstraat-59/ Help mijn partner is klusser vibes. Zo benieuwd wie daar dan heeft gewoond en waarom op zo'n manier..
Ik ben ook wat op mijn hoede bij mensen die het allemaal zelf hebben gemaakt, zeker bij electra en leidingen. Dit lijkt me niet iemand die dit voor zijn beroep doet.
Ja verlaagd plafonnetje met spotjes kan je beter preventief ff checken, bij familie was de elektra daar speakerdraad...letterlijk.
Dit ziet er ongeveer uit als wanneer je laminaat legt en de plintjes "doe je later wel op je gemak"...dat later komt dan meestal als je gaat verhuizen of nooit. Maar dit is dan de overtreffende trap daarvan.
Oh wat erg. Hoe kan je hier wonen. Voor langere tijd dan, misschien hebben ze niet lang in deze zooi gezeten. Hoop ik voor ze. Wel leuke tapijten op de vloer
Jemig volgens mij konden ze niet kiezen betreft kleedjes. Ik zou een bouwkundig rapport op laten maken. Moet bekennen dat ik er niet goed doorheen kan kijken. Ik zie alleen problemen. Waar ik benieuwd naar ben us hoe lang zal het tekoop staan, tegenwoordig verkoopt alles
Zullen we verhuizen of verbouwen? We gaan verbouwen! shit, wat veel werk, we gaan toch maar verhuizen… zoiets lijkt het wel
Weet niet of deze al gedeeld is hier maar kwam hem net tegen: https://www.funda.nl/koop/nijmegen/huis-42589661-tolhuis-6148/
De ruimte binnen vind ik nog wel leuk, daar kun je nog iets van maken als je oa al het fotobehang wegdenkt. Maar die tuin! De buren zullen wel blij zijn dat ze vertrekken
Wauw! Echt bijzonder dat huis. Van de ene kant vibd ik het helemaal niks, van de andere kant ook wel weer cool! Met jacuzzi die automatisch uit de grond komt, klinkt heel luxe! Tot je de foto's ziet .
De makelaar schrijft: Zodra je de woning binnenkomt, krijg je eigenlijk meteen al een vakantiegevoel. Ik vraag me nu af: waar is de makelaar op vakantie geweest?
Bizar, als ze een sta caravan in de tuin zetten heb je bijna nog meer woonoppervlakte wel netjes afgewerkt zo op de foto’s te zien.
Nog voor ik dit had gelezen plaatste ik dus mijn reactie van de stacaravan in de achtertuin, we denken wel hetzelfde qua woonruimte
Gaaf!! Deze niet maar ooit een woonark aan de grachten is toch wel een droom van me als de kinderen de deur uit zijn. Helaas deelt man die droom niet met me en zal dat nooit gebeuren.