Dat kan ik me dan weer wel wat bij voorstellen inderdaad. Heel naar dat je dat hebt moeten mee maken van zo dichtbij. Dat staat buiten kijf. Maar dat even buiten ogenschouw gelaten, vind ik het een prachtige locatie en van het huis valt echt wel iets moois te maken naar mijn mening.
Hier zou ik wel willen wonen. https://www.funda.nl/koop/sluis/huis-88878239-st-annastraat-42/#foto-16
Mooi huis! Had ergens wel meer grond verwacht voor die prijs trouwens of ligt dat aan mij? Vond die andere huizen zo goed zichtbaar op die foto's vanuit huis
De grond is 585m² en de bewoonbare opp is 132m² dus alle 2 niet extreem natuurlijk. De prijs daar spreken we niet over , ik zou er nog de helft niet aan geven . Mss een ligging dingetje ?
Waarom maar 2 slaapkamers en ook 2 badkamers? Verder een leuk huis, maar voor die prijs mis ik toch zeker 2 extra slaap/werkkamers.
Er zijn 3 slaapkamers volgens wat ik lees en zie. Die met die onhandige hoeken en die dakkapel is nr 3. Bij zo een huis zou ik graag weten, wat ze er echt voor krijgen .
Is het ook absoluut. We hebben hier alleen pas zelf een woning in het dorp die verder echt prachtig is afgeschreven om die reden. En die staat verder van het water af. Hiervoor waren we meer van, ach het zal wel meevallen maar meerdere klasgenootjes van mijn kinderen hebben echt met haast hun woning moeten verlaten, niet wetend hoe ze hun huis zouden terugvinden en dat is ze niet in de koude kleren gaan zitten. Sindsdien kijken we dus echt heel anders naar huizen dicht bij water. Dat gezegt, het uitzicht vanuit dit huis is zeker fantastisch.
Nee daar heb je gelijk in. Ik had nog niet naar de oppervlakte gekeken. Ik vermoed inderdaad de ligging van het geheel. Edit: dat laatste in combinatie met de vraagprijs. Is beetje boven mijn budget
Samen kopen? Echt een super mooi huis, en precíes mijn smaak. Die badkamer, wooow wooooow woooow! En die woonkamer met die megamooie kozijnen etc. IK WIL IK WIL IK WIL
Ja he... Dat vind ik ook altijd wel leuk om te weten. Het is op te vragen bij het kadaster, een paar maanden na de verkoop. (sssshhhtt heb dat weleens gedaan bij een huis waarop we overboden waren... voor de rest ben ik niet nieuwsgierig hoor )
Ik vind de volledig benedenverdieping prachtig maar ook gewoon de sfeer van het huis, de tuin is gezellig, het huis zelf is mooi.
Die boerentegels vind ik nog wel mooi (al had ik ze waarschijnlijk niet zelf uitgezocht). Behangetje is mij dan weer net ff te druk..