Geweldig xD ik vind die tegeltjes in de keuken trouwens echt heftig xD Edit: Ik neem dat terug, de tegeltjes zijn niks vergeleken met de badkamer
Huis te koop: Raadhuislaan 1 2242 CR Wassenaar [funda] Erg mooi ,vooral de openhaarden....verder denk ik dat ik regelmatig de weg kwijt raak in dit huis...voor de luilakken onder ons, er is een lift aanwezig...
Huis te koop: Hertelaan 15 2243 EK Wassenaar [funda] oke...vergeet de vorige woning, deze wil ik!Ideaal om een b&b te beginnen, er is genoeg te doen rond het kasteel
Ik zou er nog niet eens voor niks willen wonen. Koud en kil huis... Geen warmte. Een moest moet 'goed voelen' vanaf de eerste foto. Sommige dingen kun je zelf creëren, maar hier is geen warmte of knusheid in aan te brengen als je het mij vraagt
Huh? Ik vind het hele huis enorm gezellig en warm ovetkomen juist, op die lelijke moderne keuken na dan....
Ik snapte het ook al niet. Maar goed hier ergens in een topic staat een huis waarin vrijwel alles grijs en wit is en dat huis werd mooi bevonden. Verschil in smaak denk ik. Hopelijk is veel van de binnenkant ook monumetaal. Dan kan er niet veel gesloopt worden van al dat prachtige hout.
En geschikt als ambassadewoning! Handig om te weten voor alle ambassadeurs die een huis zoeken op Funda. Soms snap ik de beschrijvingen niet Ik vind deze leuker dan je tweede trouwens, maar misschien komt dat door de vele slaapkamers en het aantal kinderen die ik (straks) heb ik zie vaak enorm grote huizen met toch te weinig slaapkamers voor ons gezin
Oh ik vind dat donkerbruine hout en die gemetselde haarden juist verschrikkelijk. Hard en somber. Opschuren en wit lakken, dan kan het nog wat worden. En die afschuwelijke groene tegeltjes in de badkamer weg. Ik zie een heleboel ouwe gribus. En bij dit huis kan ik alleen maar kijken naar de enorme oppervlakken enkelglas en de dunne vloertjes. Ik vind de keuken het enige echt mooie
Het huis van Jan de Bouvrie staat op Funda https://www.funda.nl/koop/naarden/huis-42699974-meentweg-6/ Als je van wit houdt, dan kun je je hart ophalen….. En dan de prijs
Ieder zijn eigen smaak natuurlijk, daarom hoop ik dat diegene die het koopt respect heeft voor de geschiedenis en niet er een nieuwbouwwoning van de binnenkant maakt. Dat zou eeuwig zonde zijn in mijn ogen. Opschuren en wit lakken.....brrr Edit, de badkamer zou ik ook aanpassen.
Ik zou denk ik sneeuwblind worden en steeds tegen de muren aan lopen omdat ik geen diepte meer zou zien....mij iets te steriel.