Ik snap dit huis niet. Nieuwe glazen deur, nieuwe badkamer, maar vreselijk toilet en buiten echt een griebus. Sowieso best een zooitje qua kleding en losse prullen, maar de hele sfeer komt vreemd over. https://www.funda.nl/koop/oosterbeek/huis-42788514-utrechtseweg-118-b/
Op zich best leuk maar ik snap niet waarom de rolluiken aan de binnenkant zitten...tuin is wel een opknappertje maar zodra je al mooie schuttingen neerzet heb je al meer privacy en zicht op wat je met de tuin kan.
Bouwgrond te koop: Benedenberg 34 2861 LG Bergambacht [funda] aardig aan de prijs voor een stuk grond....
Weet niet of die al geplaatst is. https://www.funda.nl/koop/diepenveen/huis-42771041-slingerbos-10/ Zo schattig daar kun je echt leuk huisje van maken maar mijn god wat een prijs ervoor.
Vind je? Ik vind 450.000 niet heel veel voor een perceel van 780 m2. Even er vanuit gaand dat je er wat anders neer zou mogen zetten (ik denk dat wat nieuws neerzetten mijn voorkeur zou hebben in dit geval, het is wel een heel klein huisje, waar ook nog eens veel aan moet gebeuren). Maar ik ken dat dorp niet en weet niet wat zoiets daar normaal kost.
Echt? Ik heb bijna 2x zoveel grond inclusief een zeer degelijke en mooie, prima onderhouden, ruim 3x zo grote villa gekocht voor het dubbele aan het water, in een plaats die de meeste mensen wél op de kaart kunnen aanwijzen.
Wow dan ben ik wel heel benieuwd waar je woont. Hier kost zo'n kavel ook al snel t dubbele..zonder huis of met te slopen huis
Naar mate je kavel groter is, is de grond ook goedkoper per m2, dus dat kan prima kloppen. Ik schat in dat de prijs van een dubbel zo grote kavel per m2 op zo’n 60% van de prijs van deze kavel ligt. En wanneer heb je gekocht? Ook dat is bepalend natuurlijk.
Afgelopen december En je gaat nog even voorbij aan het verschil tussen een kartonnen doosje van 70m2 en, nou ja, een echt huis
Nou mooie aanwinst dan! Leuk hoor. Dan zit t ‘m vooral in de m2 prijs voor een grotere kavel. Alhoewel ik deze op funda ook wat hoog in prijs vind hoor. Maar ach, uiteindelijk is t waard wat de gek ervoor geeft natuurlijk.
Ik vind het ook duur. Wij hebben veel meer grond en wel 8 x zoveel woon oppervlak voor minder dan het dubbele van het bedrag. Nu is het wel afhankelijk van de plek.