hallo ik heb een vraag en ik hoop dat u me kunt helpen, ik heb op 18 januari bloed laten prikken ivm me hcg die was toen 840 2 dagen daarna 20 jan was het met de helft gedaald naar 420 miskraam op donderdagavond 21jan begon ik tevloeien was toen 5wk en 4 dagen ben op 27 jan naar de gyn geweest ivm controle me baarmoeder was schoon en alles zag er netjes uit, nou deed ik vanmiddag een ovu test en een zw test om te kijken of het hcg al verdwenen was en ik misschien al weer een eisprong zou hebben maar beide testen zijn positief hoelang kan het duren voordat het hcg uit me lichaam is? heel erg bedankt joyce
hallo, bedankt voor uw reaktie wat ik zo vreemd vind is dat me test donkerder word terwijl de gyn de 27ste met een echo vastgesteld heeft dat alles schoon was en alles er netjes uitziet heb overigens geen seks gehad de afgelopen 2 weken dus een nieuwe zwangerschap kan het niet zijn. ik kijk het nog een week aan en dan doe ik nog een test mocht die nog positief zijn dan ga ik me gyn bellen overigens ben ik nog steeds moe en met vlagen missenlijk/duizelig maar dat komt dan misschien omdat het hcg heel langzaam daalt dat ik daar nog last van heb nogmaals bedankt voor uw reaktie mvg joyce