Is dit de hik?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door LittleMommy, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleMommy

LittleMommy Niet meer actief

Er waren al wat topics over geweest toen ik het opzocht, maar kan er niet egt wijs uit worden, want zie sommige vertellen dat hun buik ook helemaal mee beweegt & dat is bij mij niet egt het geval..

Sinds een week of 2 voel ik af en toe wanneer ik lig of zit een ritmisch tikje in mijn buik. Vooral onderin me buik, omdat de beeb al naar onder ligt.. Dit houdt een kwartiertje aan en is egt om de 2/3 seconde.. Ik voel het egt heel lichtjes en niet door mijn hele buik heen, wel is de baby op dat moment wat onrustig, want krijg dan af en toe aardig wat trappen tegen mijn ribben aan haha! Maar omdat ik et zo licht voel die tikjes, weet ik dus niet cker of het nou de hik is of niet..

2. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik heb dit zelf ook maar soms zie ik me buik wel een klein beetje bewegen ik denk dat t net is hoe de kleine ligt. maar ik ga er altijd vanuit dat het de hik is.

3. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Ja, dat is de hik. Bij mij was dat precies hetzelfde. Heb mijn buik eigenlijk nooit mee zien bewegen, voelde het alleen maar onderin mijn buik als een ritmische getik om de paar seconden.

4. ancie

ancie Bekend lid

17 feb 2007
    514
    0
    0
    ja dat is de hik ! appart gevoel he ?

ik had gisteren nog ff een echo en toen voelde ik dat getik ook nou zij de gyn hij heeft de hik dus nu weet ik zeker dat dat de hik is hahah

liefs ancie

5. LittleMommy

LittleMommy Niet meer actief

Hahaha okkaay..
    Nou voel het nu weer :)
    De beeb begint et wel steeds vaker te krijgen, ook vaker op een dag, en de beeb vind et egt totaal niet fijn, want voel de beeb egt trappen tegen me ribben of een hele ommekeer maken, vind et wel zielig voor de beeb hihi, maar het is wel goed voor de ontwikkeling van de longetjes :D

6. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    jep dat is de hik... onze beeb heeft t soms wel 10 x op een dag... min oudste dochter kan het ook goed voelen bij mij en ligt altijd in een deuk dan haha
    groetjes

Deel Deze Pagina