hallo meiden mischien een stomme vraag maar nu zit ik net rustig op de bank en opeens paar x zo,n vlinder gevoel alsof je extreem verliefd bent op iemand die je langs ziet lopen zo,n kriebel gevoel . Zou dit de baby zijn
Zekerrrrr! En het wordt dan steeds een beetje duidelijker tot je echt plopjes voelt. En die voel je vervolgens ineens ook aan de buitenkant en dan is het hek van de dam. Want dan ga je net als alle zwangere dames zoals ik de heeeeele dag over je buik aaien <3 <3. Geniet er lekker van!!
Ik lees altijd over dat fladderige gevoel, maar dat had ik zelf helemaal niet hahaha. Bij mij voelde het eerst als rommelende darmen (dacht dan ook echt dat ik als de wiedeweerga naar de wc moest ), tot ik 's nachts met 19 weken opeens een paar echte schopjes voelde
Jaa dit was ook mijn eerste gevoel van de baby! Daarna werden het plopjes, soort bubbels in een champagne glas. En daarna echt duidelijke schopjes, harde plopjes die meer een plop werden ipv de bubbeltjes. Die herken je vanzelf kan daar niet echt een vergelijking voor verzinnen.
Ik voel dit hummeltje al vanaf 13 weken en nu al echte plopjes en draai pogingen... Nu 18 weken en 3 dagen ( banner klopt niet helemaal)
Wauw zo vroeg al 😍 Is dit je eerste kindje? Voel mij kleintje nu net een weekje heerlijk gevoel!