Hoiii Lieve mensen!! Ik ben dinsdag erachter gekomen dat ik zwanger ben!! Ik heb me moeder verteld maar die was zo enthousiast dat de hele wereld bijna weet. Uiteindelijk ook schoonouders verteld. Terwijl ik aan het feit moeten wennen dat ik zwanger ben krijg ik al vragen omdat zoveel mensen het weten. Het gaat nu wel erg goed met me!!! Gelukkig. Ik heb wel soms zenuwen in me buik!!! Heel erg soms. Ik kijk zo uit naar de afspraak bij de verloskundige midden juli en eind juli 1e echo!! Hoe snel gingen die weken vooraf de afspraak en waren jullie ook soms zo zenuwachtig???? Ik voel niet heel veel in me buik. Ik heb wel aantal symptonen. Kijk al beetje uit naar een buikkie!! Ik kijk uit naar jullie reacties!! Groetjes!!
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat heerlijk De eerste weken vond ik echt slopend, beide keren. Ik heb eigenlijk geen tips, behalve dat je moet proberen niet op internet te gaan zoeken naar alles wat met een miskraam te maken heeft (heb ik wel gedaan) Probeer gewoon te genieten (makkelijk gezegt he!) Ik had ook een boek gekocht waar de zwangerschap per week beschreven staat. Vond ik erg leuk, ik las iedere week het stukje wat bij die week hoorde.
Van harte gefeliciteerd! Ik vond het uiteindelijk allemaal hartstikke snel gaan, ondanks dat ik het de laatste weken heel erg zat was. De tijd is voorbij gevlogen en voordat ik het wist had ik mijn meisje in mn armen. Het lijkt zo lang te duren als je net zwanger bent, maar ik vond het alles meevallen (hoe lang he duurt dan). Ik had idd ook een boek met van week tot week de ontwikkeling van je kindje erin. Echt een aanrader. Fijne zwangerschap gewenst.
ten eerste gefeliciteerd! ja die eerste weken vond ik lang duren voor de eerste echo! wilde zo graag weten of ik echt zwanger was en of alles goed was. Ook was ik zo misselijk dat de weken ook voorbijkropen. Daarna was het echt genieten en ging de tijd wat sneller nu zit ik op het einde en kan ik niet wachten tot ik mijn meisje in mijn armen kan houden. de tijd gaat aan de ene kannt snel aan de andere kant mag het wel sneller gaan
Ooh ik weet precies hoe je je voelt! Toen ik erachter kwam dat ik zwanger was kon ik niet wachten totdat ik echt een mensje in mijn buik had ipv een koffieboon zeg maar Ik zat al te zwijmelen bij de gedachte dat ik al 20 weken was etc. En de weken zijn voorbij GEVLOGEN! het gaat zo snel! dus geniet er van! Ik ben nu al weer 20 weken, en het is zo snel gegaan, dat had ik nooit verwacht. En gefeliciteerd met je zwangerschap!
Gefeliciteerd! Hier gingen de eerste weken ook maar niet voorbij. Ik had wel symptomen, misselijk enzo maar dat was voor mij nog niet helemaal een bevestiging. Al vrij snel had ik de echo (bij 7.3 geloof ik) en ruim anderhalve week later mijn eerste afspraak bij de vk, toen heeft ze bij mij het hartje al kunnen laten horen en daarna is de tijd voorbij gevlogen, voor ik het wist verlof en nog voordat ik boe of bah kon zeggen (bij wijze van) bevallen dusss... ook al lijkt het nu nog zo lang te duren, geniet ervan. En idd ik had ook een boekje met een week tot week ontwikkeling van de kleine en een soort van handleiding voor moeder in spe.
Ik vond het tot 12 weken echt voorbij kruipen... totdat ik eenmaal de eerste echo had gehad. Daarna vloog de tijd voorbij.. en nu ben ik alweer toe aan de laatste loodjes en houdt ik ons kindje binnenkort in m'n armen
Ik had vanaf 6 weken iedere 2 weken een controle bij de vk inclusief echo, en nog kroop de tijd voorbij. Ik wilde zo graag voorbij die 12 weken zijn en zelfs na die 12 weken was ik nog onzeker. De eerste weken gingen bij mij echt langzaam maar de afgelopen weken zijn echt omgevlogen.
Hoi Miraclee ik weet sinds maandag dat ik zwanger ben Komende dinsdag hebben we al een echo bij de gyn... ben erg benieuwd wat er dan te zien valt bij 6w4d... Tis nog erg onwerkelijk hiero...paar maanden terug is mij verteld dat ik geen goede eisprongen heb en nu ben ik toch zwanger. Gelukkig wel zonder pillen/spuiten hormonen, want dat was al snel de komende stap in de medische malle molen... wij willen het volgend weekend de ouders gaan vertellen...doen een leuk shirt bij mn dochter aan en we zien wel )op voorkant: mag ik een kus? op achterkant: in februari word ik grote zus!. Miraclee, we lopen dus bijna tegelijk denk ik... Probeer te genieten van alles!!
Meld je aan bij zwanger jonge gezinnen op de site en dan krijg je wekelijks een mail met info wat er in je lijf gebeurd zeker leuk zolang het te pril is om wat te voelen..
@ Poppie! Wat leuk gefeliciteerd! Bij 6 weken kan je volgens mij het hartje ZIEN kloppen volgens mij. Ik zag dat laats bij babyboom... Ik moet nog een week of 6 wachten voor de eerste echo
Waarom moet je zolang wachten op een echo dan? Ik had daarmee redelijk geluk. Mijn cyclus is onregelmatig en ik hield die al een jaar niet meer bij, dus toen ik afgelopen maandag erachter kwam dat ik zwanger was had ik geen idee hoelang al. Dus de volgende dag kregen we al een echo Bleek dus 5 weken te zijn, en nu mag ik over 2 weken weer komen. Doen ze bij jullie dan de eerste echo pas bij 10-12 weken? Lijkt me vreselijk als je tot eind juli moet wachten! Ik had echt eerder al gegaan, hier kun je voor 37,50 per keer en extra echo laten maken.
Van harte gefeliciteerd!!! Wat leuk!! Ik kwam er pas achter bij 6 weken.. Heb het ook wel gelijk verteld aan de mijn ouders.. En ik had met 11 weken eerste echo.. echt spannend. Tussendoor nog een gesprek met verloskundige, dat maakte het wachten wat dragelijker haha. Toen ik eenmaal 12 weken was hebben we gewoon samen even hapje gegeten.. we hadden de grootste 'shock' verwerkt en het kindje is zoo welkom..
Nou Miraclee, ik snap je vraag heemaal. Ik had 6 dgn voor mn nod al een positieve test. Meteen tegen beide ouders vertelt, en zus en broer. Toen begon het wachten.... Ik vind het best lang duren. Heb de eerste 2 weken wel 6 testen ofzo gedaan, om de paar dagen of het wel goed zat. Maandag a.s. Heb ik mn 1e echo. Kijk er zooooo naar uit! Na week 5 begon de vermoeidheid toe te slaan, na week 7 ook vlagen misselijk. Dus ga ik er maar vanuit dat het goed zit!
Haha hier lijkt het ook al zo langzaam te gaan! 6 juni wist ik zeker dat ik zwanger was, 9 juni hebben we het aan onze ouders verteld. Die zitten nu van: aaaah mag ik het echt niet vertellen??? Maar eerst nog een week of 5 wachten. Maandag over een week heb ik de eerste echo, dat vind ik zo spannend. Dan ben ik 8w1d dus dan nog eens 4 weken wachten tot iedereen het mag weten! Maar ik vind het leuk, lekker ons geheimpje
He meid! Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Hier kroop de tijd ook echt voorbij, totdat ik eindelijk de "magische" mijlpaal had, 12 weken! Nu gaat de tijd wel wat sneller hoor! En als je eenmaal een buikje hebt (ik zit er ook echt op te wachten ) zal de tijd nog sneller gaan, omdat je er dan echt van geniet! En ga inderdaad niet op internet enge dingen zitten lezen (heb ik helaas wel gedaan) want daardoor gaat de tijd nog minder snel! Ik heb rond 9 weken al iets kleins gekocht voor ons wondertje en als ik het even moeilijk had keek ik daar naar en dan werd ik weer helemaal vrolijk. Tevens is het inderdaad heel erg leuk om elke week te lezen hoe je zwangerschap vordert. Ik deed dit via internet. Probeer er lekker van te genieten!
Vreselijk die eerste weken! Ik wist het al 4 dagen voor NOD, ik was toen 3 weken en 6 dagen pffff, met 8 weken eerste gesprek VK, eerste echo had ik met 7weken al ivm bloedverlies. Daarna nog wel 4 extra echo's ivm dat. Maar het tellen tot de 12 weken oei. Ik had 2 boeken gekocht en die helemaal van voor tot achter uitgelezen, allerlei weetjes over zwanger zijn, tips e.d. Schrijf je in voor een berichtje uit je buik! Dat is erg leuk! Krijg je elke week een mail!
Wij zijn bijna 6 weken (waarschijnlijk) en hebben het al aan iedereen verteld Al onze familie en vrienden weten van de MMM waar we inzaten en hoe het al 4 jaar niet lukte. En nu opeens spontaan zwanger! Als het misgaat wil ik ook graag dat ze het weten, dat wil ik niet in m'n eentje hoeven verwerken.