Vraagje: ik weet dat er ladies zijn die een nipt test hebben laten doen in het uza in Antwerpen. Ik heb daar ook een afspraak gemaakt. Wat ik graag wil weten is of ze daar standaard ook een echo doen of alleen een bloedtest en je om een echo erbij moet vragen vooraf? En als dat laatste het geval is kost het dan nog extra? Alvast bedankt voor jullie reacties.
Als dat bij dr. Jahni is ( als ik t goed schrijf) dan krijg je er n echo bij. Ik weet dus niet meer in welk ziekenhuis ik was ...Maar je kunt het sowieso altijd vragen. Ik was 11,5 week zwanger en meteen ook een 3d echo gekregen. Echt de gaafste echo die ik heb
Hi ik heb woensdag nipt daar laten doen. 9 dagen later goed nieuws In mijn geval er was twijfel heb ik een echo erbij gehad. Tis op dezelfde afdeling paar deurtjes verder. Inderdaad de aller helderste foto ever!!! Geen extra kosten in mijn geval.
Misschien dan toch even voor bellen dan? Ik krijg van jullie een beetje het idee dat het niet standaard is dus. Wat fijn kindje juni; goed nieuws! Daar hopen wij natuurlijk ook op. En 9 dagen is ook vrij snel aangezien op de website 2a3 weken staat. Krijg je de uitslag telefonisch en per mail?
Ja we zijn ook door het dolle heen!!! Meteen het oudere broertje kunnen vertellen over de zwangerschap...(wilde eerst de NIPTuitslag afwachte) Ja fijn he die 9 dagen!!! Iemand anders hier op forum die ook bij het UZA geweest was die vertelde dat het 9 dagen bij haar duurde dus wij hadden stille hoop. Ze gaven de uitslag telefonisch, maar ik heb ook nog gevraagd of ze het schriftelijk wilden toe sturen....dat doen ze naar de VK...(wat ik een beetje raar vind want je betaald er toch zelf voor) maar goed geen problem. Wij krijgen een dochter en ook daar zijn we zooooo happy mee, meteen aan het shoppen geslagen maar nu toch weer twijfel...zou het echt wel goed zijn, niet dat het dalijk ineens een jongen blijkt....pff wat een onzekerheid