Deze is echt geweldig Lig compleet in een scheur en man verklaard me voor gek Ben de hele dag al in een rothumeur maar dat maakt mijn dag weer wat beter
Naar aanleiding van Halloween wil ik deze nog even meegeven, de foto word eigenlijk rondgestuurd met de boodschap: Don't let this be you on Halloween. Don't drink & drive... Maar ik vind het plaatje wel leuk
omg leuk! Maar zitten ook soms wel ERUG oude tussen! En soms moet je een tikkie nerdy zijn om ze te snappen denk ik. cassette bandje is briljant! Maar goed ik moest laatst uitleggen wat een plaat was...en een platenspeler... oei wat voelde ik me oud! en toen kwam de vraag... "mam toen jij klein was heh had je die films waarin een iemand het verhaal vertelde...weet je wel die zwart witte..." JA HALLO! Ben wel ouder maar ZO oud nog niet!!! :x
whahaha dat filmpje is echt komisch. Maar ik vond die van de ikea echt te komisch. Mn man schrok van mn gelach!
Hihi, als je het voor IKEA hebt, hier hun nieuwe reclame Zita Video - Wanneer je je ouders betrapt is het misschien hoog tijd om het huis uit te gaan | video filmpjes | humor, oeps, lachen, pa, ma, sexy
jeetje, ik voel me ineens heel oud worden ik heb nog eelt op mijn vingers staan van het terugdraaien van die bandjes
Ik kan altijd heeel erg lachen om Nozzmann cartoons....ze zijn een beetje droog vind ik, maar echt leuk verzonnen