iemand ervaring met internet zorgverzekering?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ennas86, 24 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    ik zit te kijken voor een nieuwe zorgverzekering vanaf volgend jaar, en op tv had ik een keer gezien dat veel verzekeraars verzekeringen hebben die alleen via internet lopen. Dus alles moet je regelen via de site en mail.

Heeft één van jullie daar ervaring mee? Scheelt wel een hoop papierwerk! en kosten natuurlijk!

2. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

op welke site is dat?

Lees graag mee

3. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    ik zit op independer.nl te kijken. en de goedkoopste is czdirect.nl

maargoed.. dat is dus een internetverzekering, via cz. en ik vraag me af hoe dat bevalt.

4. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    Afgelopen 2 jaar Anderzorg gehad en aankomend jaar FBTO.
    Anderzorg was erg goed. Erg makkelijk dat je met medewerkers kunt chatten en declaraties kun je online indienen.

5. 0611inge

0611inge Actief lid

9 feb 2011
    188
    0
    0
    Hier ook al 2 jaar ofzo anderzorg. Ben er zeer tevreden over en net wat er al gezegd is, wil je wat weten kan je via chat vragen stellen en krijg je gelijk antwoord. Ook declaraties enzo gaan online, scannen, mailen en al vrij snel staat het geld op je rekening.
    Je moet alleen even kijken als je zwanger bent/ wilt worden, want je krijgt je eigen bijdrage kraamzorg niet vergoed en geen kraampakket, maar daarvoor is de premie dan vaak ook een stuk lager.

6. MamadeBij

MamadeBij Actief lid

20 mei 2010
    349
    0
    0
    Koningin
    In een bloem
  7. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ben ondertussen ook aan het kijken. heb nu vgz en nu ik bevallen en alles heb gehad heb ik dat niet meer nodig. mijn man staat overigens bij cz en wil het liefste alles samen.

zit dus ook te kijken bij blue van vgz. wat is daar anders aan?

8. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    ik vind blue nog wel vrij prijzig!

9. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik zit al jaren bij FBTO en sinds 2jaar is dat een online verzekering. Ik vind t ideaal, geen formuliertjes invullen, gewoon scannen en uploaden naar je dossier. Heel makkelijk en (iets) voordeliger dan de gewone verzekering.

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik zit bij fbto.

Zo super makkelijk.
    Gewoon een foto maken van je rekening en uploaden en binnen no time staat het op je rekening.
    Ook wijzigingen, gewoon even hokje aan of uitvinken en klaar.
    Mijn zoontje werd geboren en moest toegevoegd. Gewoon even zijn gegevens ingevoerd en dat was het...

Je hebt zelfs een fbto app. Kan je met je iphone een foto maken en direct uploaden.

Je kan trouwens wel bellen als je vragen hebt hoor.

11. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij hebben cz internetverzekering, werkt geweldig. Geen papieren rompslomp meer! En we krijgen de vergoedingen ook sneller terug dan toen we alles op papier deden..

12. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik zit ook bij FBTO. Perfect en goedkoop. Ik heb nu ook de app van FBTO, waarmee je nota's kan inscannen en direct kan declareren. Paar dagen later schijnt het al op je rekening te staan.

Deel Deze Pagina