7 November komt al weer aardig dichterbij. Ga je toch nog even sterkte wensen en stuur even een hoop good lucks jouw kant uit Groetjes Scat
Nou vanmiddag om half 4 is het dan zover... Het evaluatiegesprek. De gyn vermoed dat mijn eitjes niet van superkwaliteit waren dus dat krijgen we vanmiddag te horen (dan heeft hij de uitslagen binnen) Wordt weer duimen!
Ach meis, ik was zo met mezelf bezig, ik lees dit nu pas...wat vreselijk voor je! Ik wens je heel veel sterkte!
Nou nadat het spreekuur gisteren bijna een uur uitliep konden we dan eindelijk naar binnen. De gyn had ook geen idee waarom de eitjes niet bevrucht waren. Het zaad was goed. De eitjes waren goed. Hij wist ook niet waarom. Hij heeft ons geadviseerd om ivf-icsi te doen. Ik moet dan 200 puregon gaan spuiten ipv 150. Hij wil namelijk proberen om meer follikels te gaan stimuleren, zodat we een grotere kans hebben dat het gaat lukken. Hij heeft ons wel verteld dat de kans op een chromosomenafwijking iets groter is dan met gewone ivf. 0,5% wordt dan 1,2%. Maar ja dat is een risico wat we wel nemen. De 16e verwacht ik mijn nod. Daarna zouden we waarschijnlijk met de ivf-icsi beginnen. Ook is de Synarel (de neusspray) op het moment moeilijk te krijgen in NL. Vandaar dat ik al moet gaan prikken zodra ik ongesteld word. En dan Decapeptyl spuiten.
Gelukkig mag je wel weer meteen beginnen en was er verder niets mis met de eitjes en zaad (dat bespaart je misschien wel weer nieuwe onderzoeken...) Ik wil je heeeeel veeeeel sterkte wensen want wat jij allemaal hebt meegemaakt in korte tijd is niet niks. Ik hoop dat je snel een mooie emmy teruggeplaatst gaat krijgen en dat die lekker blijft zitten! xxx Jootje
Klinkt toch wel goed FunnyMe Bij ons is er bij de eerste poging besloten om toch I.C.S.I. te doen i.pv. I.V.F. en er waren daardoor 12 eitjes bevrucht. Bij I.V.F. hadden wij de kans gehad dat er geeneen bevrucht was geweest. Ik duim voor een hele geslaagde poging voor jou Groetjes Scat
Ik heb je topic gevonden! Jammer he, dat het kletshoekje gesloten is. Vanaf nu kom ik je hier een beetje volgen, ik ga voor je duimen dat het de volgende poging raak is. Nog even een vraagje ter interesse: Als je wel genoeg bevruchte eicellen hebt en ze vriezen er een aantal in die later als nog terug geplaatst worden, telt de verzekering dit terugplaatsten dan ook als 1 IVF behandeling?
Milla, mij is verteld dat cryo's extra kansen zijn dus die tellen niet mee als poging bij de verzekering. Groetjes Scat
Hopelijk hoef je nu niet lang meer te wachten Ik begin alvast de duimen voor een hele geslaagde nieuwe poging. Nog even volhouden Groetjes Scat
Vandaag is het de 16e en verwacht je je NOD. Ben benieuwd of je gaat opstarten met de ICSI/IVF poging : en natuurlijk, hoe gaat het met je, FunnyMe : Groetjes Scat
Ik heb mijn verzekering gebeld en inderdaad dit word gewoon geteld als 1 ivf behandeling. Ben ik wel blij mee. Tenminste wat meer kansen toch? Nou vandaag mn nod. Negatief getest. Nog niet ongesteld. Al denk ik wel dat het eraan zit te komen. Nou ja als ik dan toch niet zwanger ben laat het dan maar komen dan kan ik tenminste met de ivf icsi beginnen.
Toch altijd weer een tegenvaller, zo'n negatieftest! Ik had dan altijd zoiets van,..laat die ongesteldheid dan ook maar snel komen! Ik weet niet helemaal zeker of ik dit verhaal had verteld maar dan vertel ik het nog een keer om je vast wat positieve energie te geven voor de komende poging: Bij mij hebben ze midden in de I.V.F. besloten om op I.C.S.I. over te gaan omdat de kwaliteit van het zaad te slecht was. Daardoor waren van de 17 eicellen er 12 bevrucht. Als er voor I.V.F. was gekozen had ik waarschijnlijk geen enkele bevruchte eicel gehad. Ik zie je komende I.C.S.I poging positief en ga in ieder geval heel hard voor je Groetjes Scat
Scat, wij gaan sowieso voor ivf-icsi deze keer. Maar wel lief van je dat je dat zei. Nou ik ben ongesteld geworden. Dus vanavond om 8 uur gaat de eerste decapeptyl erin...