Bedankt weer meiden! Nou de eerste spuit zit er weer in. Heb het wel verdoofd met ijs omdat ik hoorde dat het een vrij pijnlijke spuit is. Maar met ijs was het wel te doen.
Voor jou is de junkie-tijd weer aangebroken Wel een goed idee trouwens om ijs te gebruiken. Ik duim alweer en ik hoop op een hele geslaagde poging voor jou Groetjes Scat
Hi! Lief dat je aan me denkt. Tja voel me best beroerd door de decapeptyl. Maar ja dat zal erbij horen. Maandag moet ik naar het zh en dan kijken of ik de puregon erbij mag spuiten. Dus eigenlijk weinig nieuws. Hoe is het met jou?
Gaat weer beter nu, ik krabbel weer een beetje overeind. We hebben nu ook het evaluatiegesprek gehad dus kan ik de 1e poging afsluiten voor mezelf. Ik mag nu mijn ongi afwachten half December en dan start de 2e poging. Ik ben er heel positief over en heb er ook weer zin in om te beginnen en hoop dat deze keer de dikke buik gaat brengen. Mar eerst jij want als jij volgende wek het 2e medicijn gaat spuiten gaat het weer snel allemaal en voor je het weet is er weer de punctie en waar ik nu alweer voor aan het duimen ben is de terugplaatsing. Ik hoop zo voor jou dat dit jouw geslaagde poging wordt Groetjes Scat
Jaaa de puregon mag erbij. Omdat ik vorige keer niet zoveel eitjes had begin ik nu meteen met 200 per dag, volgende week maandag moet ik terug komen voor een FM. Waarschijnlijk heb ik dan ma 17 of di 18 dec de punctie.
Dat gaar de goede kant weer op. Spannend,heel veel succes...... Hopelijk ga je dit jaar heel goed afsluiten..... Waarschijnlijk valt mijn punctie op de 14e december....Als mijn cyclus een beetje zo gaat als de vorige keren........ XX
Volgende week Maandag weer een FM Wat gaat dat snel nou! Ik duim dat alles er mooi uitziet Maandag Groetjes Scat
Gaat goed hoor .. een beetje in zo'n tussenfase he. Hoop heel stiekum dat het in deze eigen ronde raak is maar ja, die kans is klein. Maar je weet het maar nooit! Als ik nu ongesteld zou worden kan ik het ziekenhuis bellen en wordt de 2e ICSI-poging opgestart. Dat zou half December zijn en dan zet ik de 1e spuit begin Januari. Nog even afwachten dus maar ik heb de teleurdtelling van de mislukte poging wel vewerkt nu. Groetjes Scat
Hier dus supergoed nieuws! Ik had 12 eitjes van 14mm en ongeveer 6 van 12mm. Dat wordt dus een goede oogst zei de gyn. Ik hoop dat mn voorgevoel uit gaat komen en dat ronde 38 onze ronde is.... Vrijdag kom ik nog eens voor een FM en zeer waarschijnlijk maandag de punctie.