Vanmorgen een test gedaan, heel licht streepje. Bij de gyn zag hij met een uitwendige echo wel dat mn baarmoeder iets groter is. Das vaak een teken dat er iets in zit. Gyn zei 90% kans op zwangerschap. Erg groot dus. Vanmiddag nog eens getest. En t streepje is ietsjes donkerder. Nog steeds erg licht maar wel roze. Je moet de test wel in t licht houden maar dan zie je duidelijk een roze lijntje.... Dus een twijfeltest voor mij denk ik
Huh, je hebt toch pas 20 december terugplaatsting gehad? Dan is nu testen toch veel te vroeg. Waarom heb je eigenlijk nu al getest? Ik hoop echt voor je dat je zwanger bent hoor, maar anders ben je straks zo teleurgesteld. Volgens mij zijn de echo's in dit stadium en bij de eerste echo altijd binnenwaarts. Mijn baarmoeder was toen ook vergroot, dit ging met een binnenwaartse echo en ik was echt niet zwanger. Als wij zo vroeg testen krijgen we echt de wind van voren hier in het ziekenhuis. Heel veel succes. Groetjes, Elvira
Heb ook niets gezegd tegen de gyn over dat ik heb getest. Vroeg alleen aan hem of het eventueel nog kon dat er wat pregnyl in mn lichaam zat. Ik weet dat het eigenlijk veel en veel te vroeg is om te testen. Deed het eigenlijk alleen omdat ik er zo'n supergoed gevoel bij had. Ach ik probeer gewoon nog wat dagen te wachten en dan proberen we het nog eens.
Oh oke. Dan snap ik je gedachtengang. Ik ga iniedergeval heel hard voor je duimen. Echt meis, we hebben allemaal ervaringen met eerder testen en het is gewoon niet in je voordeel, en je wordt er onzeker van. Succes! Groetjes, Elvira
Ik zit hier helemaal te hyperen. Kon me toch niet meer inhouden vanmorgen. En jawel 2 duidelijke strepen! Ik denk dat ik er vanuit kan gaan dat ik zwanger ben...
Ik hoop het echt voor je meid maar zeg eerlijk dat ik dat heel eng vind zo vlak na de tp. Ik duim dat het zo is en zo blijft.....succes de laatste dagen (die zullen nu wel extra lang duren). Elmo *het lijkt wel of je na een overstimulatie meer kans hebt....dus dat zou wel een goed teken zijn.
Hope,wat een fantastisch nieuws Ik val bijna van m'n stoel GEFELICITEERD Wat een prachtige afsluiting van het jaar en ik ben zo blij voor je. Geniet er maar van meis, het is je gegund Groetjes Scat
Hi T gaat goed. Op wat kwaaltjes na. Waar ik dan eigenlijk wel weer van geniet. Ik had vandaag mn officiele testdatum, positief! Ik heb het zh gebeld en ik mag me nu officieel zwanger noemen! Meiden ik hoop zo ontzettend hard dat jullie dit ook snel gaan meemaken!
Nou feliciteer ik je met volle mond, in plaats van een voorzichtige. Gefeliciteerd met dit fantastische nieuws, en een prachtige zwangerschap toegewenst. Groetjes, Elvira
Na deze officiele test ga ik je in het nieuwjaar ook even officieel opnieuw feliciteren Heel veel gezondheid toegewenst voor jou en je baby in 2008. Dat het maar een voorspoedige zwangerschap mag zijn. Geniet ervan Groetjes Scat
Hi FunnyMe, wat een goed nieuws in 2008! heel erg gefeliciteerd! dat je begin sept maar een prachtig mooie babe krijgt! charlie