Mega honger :S

Discussion in 'Zwangerschap' started by Sha29, Feb 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sha29

Sha29 Actief lid

Hoi hoi,

Ik heb gemerkt dat ik snachts en bij het opstaan zo een mega honger heb dat ik er misselijk van word.
    ik moet wat in mn mond doen anders word ik niet goed.

Wie herkent dit en is dit normaal?

Groetjes Sha.

2. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

yup dat heb ik ook. ik moet echt optijd eten anders begint alles om me heen te draaien.

Voor het slapen gaan eet ik een soepje of een boterham en sochtends heb ik altijd wat te drinken naast mn bed dus als ik wat gedronken heb sta ik meteen op mn te eten.

of het normaal is weet ik niet maar ik heb het ook.

3. lennylenn

wij hebben gewoon hele eetgrage babys hiihihiihihihihiihihih

4. Sha29

Sha29 Actief lid

Hahahaha :)

Gelukkig ben ik niet de enige!

ja maar het is wel iritant zeg...
    ik ben even wakker om te gaan plassen en gelijk begint mn maag op te spelen van GEEF ME ETEN HONGER!

ik eet wel gezond denk ik boterhammen met tonijn bv.
    maar geen zoetigheid lust ik niet terwijl ik normaal daar gek op was.

:rolleyes:

5. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik had het ook erg toen ik pas zwanger was. ik moest eten s nachts anders werd ik nog veel misselijker dan ik al was. ik at dan een toetje. van die kleintjes die bekertjes en dan maar weer tandjes poetsen hé. nu heb ik alleen nog megadorst en dat zal wel zo blijven denk ik..... maarja ik moet er toch minimaal 4keer uit om te plassen ( is al de helft minder als het begin ) dus dan amar even naar beneden om water te drinken. goed voor beebje en goed voor mama's conditie denk ik dan maar.

6. Sha29

Sha29 Actief lid

pffffff hoelang zal dit duren zeg...
    heb net 4 sneetjes :oops: :oops: wit brood met tonijnsalade gegeten en mn buik begint weer half te knorren,alsof ik steeds een lege maag heb :(

7. vergo

vergo Fanatiek lid

Mar 3, 2007
    1,139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Oh ik ken het helemaal, ik heb de hele dag door honger. Als ik brood heb gegeten dan kan ik nog wel een heel brood op wat erg zeg. Gelukkig nog niet veel aangekomen dus mag het nog.

8. Sha29

Sha29 Actief lid

Nou ik zal je wat zeggen, ik woog 4 weken geleden nog 54 kg en ben nu 57 kg! mn god zeg wat gaat dat snel! :oops:

9. shenoby

shenoby Niet meer actief

ik had dit ook heel erg in het begin. heb alles gegeten wat los en vast zat.
    uiteindelijk ben ik tot nu toe maar 6 kg gegroeid.
    dus dat viel gelukkig mee

10. onsfrumpie

onsfrumpie Actief lid

Oct 29, 2008
    183
    0
    0
    oh hier ook zeg! Op de gekste tijden midden in de nacht! Meestal kan ik nog in slaap vallen maar soms kan ik het echt niet negeren en MOET ik gewoon wat eten. Tegenwoordig zit ik om half 5 aan mijn ontbijt en daarna ga ik nog even weer slapen! En ik sta nog steeds op -3 kilo! Snap er niks van!

11. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Had ik ook van (ongeveer) week 4 t/m 9. Daarna juist een periode helemaal geen honger gehad.

12. DvS

DvS Fanatiek lid

Sep 18, 2007
    1,012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Ik heb het ook gehad en nu nog wel een beetje. Probeer het gewoon een beetje verantwoord te houden en lichte dingetjes. De kilo's moeten er dalijk ook weer allemaal af! :)

13. marciaatje

marciaatje Actief lid

Feb 6, 2009
    145
    0
    16
    Omg. R'dam
    Ik ben helemaal niet misselijk (even afkloppen). Maar ik eet me helemaal suf. Ik had net zin in vietnamese loempia's dus hup de stad in en smullen. Daarna even naar de V&D om een sausijzenbroodje te eten en nu heb ik alweer trek/honger...

14. Melissa001

Melissa001 Actief lid

Dec 12, 2007
    255
    0
    0
    hier nog 1 die barst van de honger! Heb je net wat gegeten, heb je na 10min weer honger! Ik hoop dat het snel op houd, want dan ben ik ook ineens een fan van de junkfood :rolleyes: , wat ik normaal nooit zoveel had! Blijf het negeren, maar de appels helpen ook niet, haaha

15. Sha29

Sha29 Actief lid

Hebben jullie ook zo een zin in vette haps en zuur zoals zure matten jammie of appelsap!

en loempia ,frikandel enz........
    ow wat erg....

alsof je nooit gegeten hebt haha.

16. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Oh, dat heb ik ook zoveel gehad! Wilde eigenlijk wel elke dag naar de McDonalds terwijl ik daar al jaren niet meer geweest was. En zin in pizza, niet normaal...

Is bij mij na 18 weken ongeveer wel minder geworden :)

17. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    1,962
    0
    0
    Hier in het begin juist geen honger..
    Nu sinds een week of 3 kan ik alleen nog maar eten, eten en eten..
    Echt vreemd.. Net of mijn lichaam geen stop kent.
    Probeer me een beetje in te houden, maar dat is zo moeilijk..

18. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    heb ook steeds erg veel zin overal in. ene moment in zoete snaai zoals chocolade andere momnet vreselijk zin aan patat oorlog hihi. hel erg

en toch heb ik ook wel konstant een vol gevoel maar toch ook weer zin in eten echt nsap dr niks van. tis niet dat ie echt knort ofzo. meestal heb ik eerst niet zo nzin en ben ik eenmaal aan het eten warm eten ed zeg maar dan hup schuift het er zo in.

19. Yv86

Yv86 Bekend lid

Dec 14, 2008
    524
    32
    28
    Mama van 2
    Heb sinds een week een abonement bij de Mac Donalds hihi

Bij mijn vorige zwangerschap had ik last van misselijkheid, maar nu.......... blijf maar dat hongergevoel houden!

20. lennylenn

erg he..moet je es kijken..het is nu 02.33 en ik ben wakker kauwend op een banaan :S

het liefst zou ik nu erwtensoep eten maar dat heb ik nou net niet in huis..ben ik helemaal dol op.

zoetigheid niet zo zeer..en al helemaaal geen chocolade.
    doe mij maar lekkere broodjes,pasteitjes de hartige hapjes hmmm en APPELSAP en water! heeeerlijk.

Share This Page