Funtopic: wat is je vreselijkste toiletervaring ooit

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamafiets, 24 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.638
    27.293
    113
    Vrouw
    Schoonouders hebben hun wc in de gang, maar tussen woonkamer en wc zit alleen een heel dun gipswandje. Altijd leuk als er een verjaardag is en bezoek heeft het niet door. De bank staat tegen die wand aan dus heel de kamer geniet van de harde toilet geluiden, wc papier pakken (ze hebben zo'n piepende houder) en het doorspoelen. Valt in de kamer ook een stilte zodra diegene op de wc een harde wind laat haha Aan de andere kant kun je op de wc de gesprekken horen vanuit de woonkamer haha.

Gelukkig wordt de wc verbouwd en komt er isolatie. Hoef ik niet meer naar boven te lopen.

aicirtap vindt dit leuk.
  2. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    De stoomboot uit Spanje :roflmao:

3. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

1. In een Dixie waar in het urinoirgedeelte gekakt is geweest.
    2. Op de festivalcamping niet zo goed plekje uitgekozen, rechtover de dixies, niet zo aangenaam als je je tentje uitkomt en ze net die dingen schoonmaken, zo sochtends, op je lege maag.
    3. Op pukkelpop kan je, als je naar de kerk loopt, betalend naar toilet. Maar daar mogen de mannen dus ook naar het vrouwentoilet. Betaal je dan 50 cent om naar een toilet te gaan waar net een man als zijn bier en fast food in gescheten heeft.

Niet zo'n erge taferelen, maar op een festival besef je toch wat een luxe je eigen wc is.

4. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

Op een franse camping staan en eindelijk na 5 dagen een bezoek kunnen doen aan het toilet. 1 nadeel ook na 3 keer spoelen waren mijn sporen niet weg gespoeld, maar snel het hokje uit gelopen

5. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik heb er zó’n hekel aan als bij mensen de gangdeur open staat en je dus alleen een deur tussen de wc en de mensen hebt. Ik heb er geen behoefte aan dat anderen mijn gekletter horen, en andersom hoef ik andermans gekletter ook niet te horen.
    We waren een keer op visite bij kennissen die de wc in de keuken hebben, met een deur met mat glas. Je ziet een schim, en je hoort dus alles. Dat is toch gewoon vreselijk ongemakkelijk? Ik snap niet dat het zo verzonnen is tijdens het bouwen...

Paardenbloem en Evanesco vinden dit leuk.
  6. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

Dan zou ik daar nooit een grote boodschap kunnen doen. Tenzij ik nu denk door de warmte wel 10 moet.

7. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.235
    1.891
    113
    Vrouw
    Ik denk dat zelfs een bunker niet genoeg was geweest :roflmao:
    Thuis doe ik meestal de gangdeur wel dicht. Als onze deur open staat kun je ook vanalles vanuit de wc horen.
    Als we visite hebben en die zitten op de wc, doe ik vaak zelf de gangdeur even dicht.. of ik hoest een paar keer hard.
    Ik hoef hun geluiden niet te horen en weet zelf dus dat het best genant kan zijn :oops:

Maar een matglas deur??? Aparte keuze voor een wc zeg.

8. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Op de veerboot naar Engeland ooit net gaan zitten toen er een hoge golf opstak....met een keiharde bonk belandde ik met mn broek op mn enkel tussen de wc en het tussenwandje in :roflmao:

Werd er geklopt en met een keurig Brits accent klinkt het "is everything okay madam?" of iets in die strekking. Met mij wel, met mijn ego niet :oops:

Blosjes, mamavanmimi en JisL vinden dit leuk.
  9. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik ging echt stuk om deze hahaha

10. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

Dat zou dus ook echt iets voor mij kunnen zijn.

Tijdens mijn zwangerschap heeft de receptioniste meer dan 1 keer de loodgieter moeten bellen. Beide hebben we nogal een voorkeur voor 1 bepaald toilet omdat deze zo lekker afgelegen in een gang is, en beide de pech gehad dat hij nadat wij geweest waren verstopt zat.
    Gelukkig kennen we elkaar al jaren en lachte we erom

11. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.486
    223
    63
    Haha als kind ik denk dat ik 11 jaar was. Op vakantie naar italie en bij de italiaanse grens waren we gestopt om even naar de wc te gaan. Ik maak de deur van een wc open, zat niet eens op slot en daar stond een jongen in die zichzelf van onder tot boven had bescheten en het zat overal, op de muren en het plafond:| Ik ben toen heel hard weggerend:D en nog steeds denk ik; hoe heeft hij dat in godsnaam voor elkaar gekregen:eek:

En sowieso die staande toiletten in Frankrijk, trauma:roflmao: zijn die er nog steeds eigenlijk? Nu vlieg ik gewoon altijd naar Spanje:thumup:

12. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    De deuren van toiletten op campings die zowel van boven als onder open zijn. Je durft geen geluid meer te produceren.

baby90 en Evanesco vinden dit leuk.
  13. DQueen

DQueen Niet meer actief

Wij hadden jaren geleden op het winkelcentrum openbare toiletten waar je 50 cent in moest gooien en dan ging de deur automatisch open. Gewoon een klein onbemand hokje. Ik moest eens na een koopavond heel nodig plassen en toen de deur open ging zat dat hele hokje onder gesmeerd met poep, vloer, wanden, pot. Echt te vies ik ging spontaan braken van het aanzicht.

14. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

In frankrijk lopen ze nog steeds 100 jaar achter die irritante dingen zijn er nog steeds, ben er wel achter dat er vaak een invalide toilet is en daar staat een normale toilet, dus mocht je een keer niet vliegen ook in frankrijk is er nog hoop:cry::cry::cry:

Joyciejj vindt dit leuk.
  15. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

En net als je erop zit komt er iemand binnen, of erger gaan ze de hokjes om je heen schoonmaken. grootste nachtmerrie van de vakantie altijd.

Madelie vindt dit leuk.
  16. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Het het stomme is de reactie van die man...

Mijn man had het verhaal uitgelegd, ik was natuurlijk even gauw boodschappen of iets doen, kon ie mijn rode hoofd ook niet zien.... maar hij vertelde dus dat hij hem niet goed had vastgeschroefd. En dit bewust zo gedaan te hebben zodat er geen beschadigingen aan de pot zouden komen. Was ie vergeten te vertellen..... als hij dat wel gedaan had was ik natuurlijk wat voorzichtiger geweest met wat ik doe op de pot. In hoeverre dat gaat tenminste, iets meer hangen bijvoorbeeld

17. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

Ach wij hebben zoiets gehad dat er met doortrekken een mega plas in de gang lag. Ipv in het riool liep het water zo de vloer over. Gelukkig vlak bij het kruipruimte luik, kon het met een trekker zo weg halen. Zelf hebben we dat maar snel aangepast. Maar het schijnt moeilijk te zijn om als aannemer iets te zeggen wat je doet. Nu zat je zeker wel met een beschadigde nieuwe pot?
    Ach en een rood hoofd is toch volkomen normaal dat je de grote boodschap doet als het weer rustig in je huis is.

18. Lavita

Lavita Bekend lid

23 aug 2016
    909
    953
    93
    Dit is al een hele tijd geleden. Het was ook niet vies, maar eng. Ik had mijn voet in de spaken van de fiets gehad en liep op krukken. Ik had een tentamen in Zwolle en omdat ik het niet aandurfde om met het openbaar vervoer te gaan, brachten mijn moeder en oma mij. Onderweg moest ik nodig plassen, dus we stopten bij een benzinestation. Bij de toiletten liep een man met een sleutel in zijn hand. Toen hij mij op krukken aan zag komen, zei hij: ‘Dit is de sleutel van het invalidentoilet. Is misschien wel zo handig als je die gebruikt.’ Hij draaide de deur van het slot en hielp mij met naar binnengaan. Toen zei hij: ‘Ik draai zo de deur van de buitenkant weer op slot. Als je klaar bent, moet je even op de deur kloppen. Dan laat ik je er weer uit.’ Zo gezegd, zo gedaan. Toen ik klaar was, klopte ik op de deur. Geen gehoor. Ik klopte nogmaals. Nog steeds geen gehoor. Dus ik klopte wat harder op de deur, maar er gebeurde niks. Tot ik mijn oma hoorde zeggen: ‘Nu doe je die deur open!’ Na nog een tijdje deed die man inderdaad de deur open. Vertelde mijn oma later in de auto dat hij gewoon dom naar de deur van mijn wc had staan staren, maar dat hij geen aanstalten deed om de deur van het slot te halen. Zelfs toen mijn oma tegen hem zei dat hij de deur open moest doen, was hij dat eerst niet van plan. Ik was zo blij dat mijn oma er op dat moment was en dat ik niet alleen naar het toilet was gegaan.

Paardenbloem vindt dit leuk.
  19. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    In mijn pubertijd was ik samen met een vriendin op vakantie. Hadden al het eea gedronken en moesten erg nodig naar het toilet. Bij het toilet aangekomen was er een gigantische lange rij. Besloten om maar te gaan wildplassen. Staan we naast elkaar op een aflopende berg zo in ons onderbroek te plassen i.p.v. op de grond

Paardenbloem vindt dit leuk.
  20. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.638
    27.293
    113
    Vrouw
    Hahahaha neeeeee, wat een domper op de party avond haha

Deel Deze Pagina