Als ik rechtop sta dan trekt het onderin mijn buik. Net of mijn buik niet wil dat ik helemaal recht ga staan. Niet heel pijnlijk, maar wel irritant. Is dat bandenpijn of een harde buik. (ik weet namelijk na ruim 24 weken ook nog steeds niet wat een harde buik is) Maandag heb ik op mijn werk in de kinderopvang ook veel te veel getild. Ik stond op een babygroep en was vanaf half 5 alleen. En alsof de kinderen het wisten vonden ze het nodig om juist toen op de tafel te klimmen en heel eng tot het randje van de tafel te kruipen. Ik heb dus meerdere malen met nog een andere baby in mijn armen een kind van 1 van tafel getild (gehaast, dus niet om mezelf gedacht). De hele avond had ik nog last van mijn buik. Ik hoop dat bovenstaande daar geen gevolg van is.
Ik heb daar ook last van. Bij mij is het door een blaasontsteking. Misschien even laten checken bij de huisarts.
Klinkt als bandenpijn. Als het een harde buik zou zijn, zou je baarmoeder zo hard als een steen aan moeten voelen. Als dat niet zo is, dan houd ik het op bandenpijn
Klinkt inderdaad als bandenpijn. Heb het zelf ook steeds als ik van de bank opsta. Best irritant, maar trekt ook weer gewoon weg. Harde buik voelt bij mij alsof ik een kanonskogel in mijn buik heb wonen... Gelukkig duurt dat nooit lang, want vind het behoorlijk oncomfortabel.